mboost-dp1

HJÆLP

Gå til bund
Gravatar #1 - [bugz]ozeo
3. jan. 2005 15:30
jeg har en harddisk fra maxtor som er gået ned....

og butikken siger at fordi der ikke var nogen antistatisk pose uden om den da jeg afleverede den (det var der heller ikke da jeg købte den) så er dere ikke nogen garanti på den... er dette korrekt....

please svar hurtigt.....

MVH

Ozeo
Gravatar #2 - Svindleren
3. jan. 2005 17:33
ja hvis posen ikke var der da du købte den, så skal de da kigge på den eller give dig en ny... posen var ikke en del af det produkt du købte... klag til dem...
Gravatar #3 - Wolly
3. jan. 2005 17:38
hehe jeg ville f.... blive sur hvis jeg fik det svar! Prøv at true dem med forbrugerklagenævnet, det har virket for andre!
Gravatar #4 - buch
3. jan. 2005 17:42
ja de kan ikke forlange noget som ikke var med produktet da du købte det!

hvor gammel er den?
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
4. jan. 2005 01:10

Råb og skrig i butikken som en anden psykopat, den virker hver gang :)

Fik blandt andet alle pengene tilbage for min ét år gamle bærbare, inden de nåede at reparere på den.
Man skal ikke være flink overfor butikker, det kommer man ingensteder med, desværre.
Gravatar #6 - buch
4. jan. 2005 12:51
#5 det giver nogen gange fordele hvis man lige kigger lidt på www.fi.dk og printer de forbruger love ud som man kan ha brug for at kende og så ta dem med ned i butikken og virker det heller ikke ja så skrig ud i hele butikken og trug butikken med at de hører fra forbrugerombudsmanden
Gravatar #7 - Klok
5. jan. 2005 07:00
Den antistatiske pose der er rundt om Maxtor diske er for øverigt svejset sammen, så hvis der ikke var sådan en omkring din harddisk da du fik den, var det sku nok en gammel disk de har smidt i nakken af dig.

Jeg har sku aldrig gemt de poser, for man skal jo ødelægge dem for at få disken ud.

Maxtor har desuden en ret god garanti på deres hardiske (mener det er 3-5 år) så det virker sku meget underligt at de ikke bare sender den ind :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login