mboost-dp1

HJÆLP HJÆLP HJÆLP - Elitebar & Searchmiracle.com

Gå til bund
Gravatar #1 - sbg01
23. jan. 2005 23:00
Jeg har fået dette på min computer, men har nu prøvet en masse for at fjerne det: Norton 2005, Trojan Hunter og Spybot - Search & Destroy og TDS-3 Professional har været i brug, men uden resultat, så mit håb er om der ikke skulle være nogen herinde på siden der kan hjælpe mig med at få skidtet fjernet.
Gravatar #2 - Cyrack
23. jan. 2005 23:04
Lidt info om hvordan den opfører sig ville være en hjælp... evt. OS og hvad du tror der har foresaget infektionen...

[EDIT]
Plus Dankortnummer og kontrolcifre, så skulle den ged være barberet.... err...
[/EDIT]
Gravatar #3 - sbg01
23. jan. 2005 23:17
den opfører sig på samme måde som pop-up reklame, men i løbet af fem minutter kommer den ca. 30-40 gange
Gravatar #4 - Cyrack
23. jan. 2005 23:22
Hvad viser proces-vinduet (regner med at du bruger MS XP). Prøv evt. at starte i fejlsikret tilstand og køre diverse anti-spyware programmer. Nogle spyware har en "feature" der gør at de ikke kan ses af andre programmer...
Gravatar #5 - Kjellerup
24. jan. 2005 19:18

Er det den her du mener?
Gravatar #6 - sbg01
25. jan. 2005 21:35
Hej Kjellerup,
det er lige nøjagtig den jeg ikke kan få "slået ihjel", har du en god løsning på problemet ??
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
25. jan. 2005 21:44
#6 | sbg01

Kan du ikke fjerne den med HiJackThis? Der er svjv nogle brugere på eksperten.dk og hol.dk, der gider analysere HJT logs for andre.
Gravatar #8 - Pernicious
25. jan. 2005 22:00
Tja der er også den manuelle måde. Hent Sysinternals Process Explorer http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp... og find den løbske process den vej.

Det er lidt mere teknisk, men ved man hvordan programmet skal bruges, så kan du dræbe alt med denne metode, og finde ud af hvilke(n) fil(er) der skal slettes.
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
26. jan. 2005 08:52

Læs hvad der står i link:

Removal tools: List of products that detect/remove/protect against EliteBar:
# X-Cleaner

http://www.xblock.com/
Gravatar #10 - sbg01
8. feb. 2005 10:25
Nu har jeg prøvet X-Cleaner og HiJack This, men ingen af dem hjælper, heller ikke Microsoft nye anti spywear-Beta kan fjerne det, så det er noget sejlivet noget jeg desværre har fået fat i. Jeg håber at der er en her der kan komme op med noget der er effektivt, uden at jeg skal til at formaterer min harddisk.
Gravatar #11 - Kjellerup
8. feb. 2005 12:17

Så er der nok efterhånden ikke andet at gøre end at søge på Google (søgeord: EliteBar+remove) og så bare ta´ søgeresultaterne fra en kant af.

For eksempel, denne manuelle metode er måske værd at prøve. Husk dog at ta´ back-up af din registreringsdatabase, for det kan hurtigt gå galt når man roder i den.

Tag evt. også backup af dit C-drev inden du starter, bare lige for en sikkerheds skyld.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login