mboost-dp1
Hjælp - Jeg vil spille DOS-Spil!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en p4-3.08ghz med 512ram, og windows XP installeret, men jeg kan åbenbart af selv samme grund ikke spille dos spil!?
Jeg vil meget gerne til at spille lidt Ultima8, men jeg har ikke nok-- DOS memory? Hvad skal jeg gøre? Jeg vil meget nødigt sidde med 2 computere hvis det kan undgås!
Jeg vil meget gerne til at spille lidt Ultima8, men jeg har ikke nok-- DOS memory? Hvad skal jeg gøre? Jeg vil meget nødigt sidde med 2 computere hvis det kan undgås!
http://sourceforge.net/projects/dosbox/
er rigtig god, har selv brugt den.
Det er en emulator, så der gives ingen garanti for at den kan håndtere lige dine spil.
Men da den er gratis, så det er vel bare at prøve.
er rigtig god, har selv brugt den.
Det er en emulator, så der gives ingen garanti for at den kan håndtere lige dine spil.
Men da den er gratis, så det er vel bare at prøve.
#6: Ja, men nu har hans PC jo rigeligt med kræfter og i forhold til besværet med at få lyd-, CD-, keyboard-, mus- og hvad der nu ellers skal til af drivere loaded og stadig have en rimelig mængde konventionel hukommelse tilbage, så er det sgu nemmere bare at køre DosBox.
For et par år siden ville jeg have givet dig ret, men nu vil jeg gerne se dig bevise din påstand. Både målt på hvor hurtigt et spil kører og hvor besværligt det er at få det igang.
For et par år siden ville jeg have givet dig ret, men nu vil jeg gerne se dig bevise din påstand. Både målt på hvor hurtigt et spil kører og hvor besværligt det er at få det igang.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.