mboost-dp1
HJÆLP MIN COMPUTER KA IK STARTE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey allesammen
Jeg står med det problem at min computer ik vil starte, når jeg prøver at starte den, lyser min computer og larmer som den skal, men der sker ik noget på skærmen (og ja jeg har tjekket om skærmen virker, hvilket den gør)
HJÆLP hvad ska jeg gøre?????!??
Msn: [email protected]
PLz hjælp på forhånd tak.
Jeg står med det problem at min computer ik vil starte, når jeg prøver at starte den, lyser min computer og larmer som den skal, men der sker ik noget på skærmen (og ja jeg har tjekket om skærmen virker, hvilket den gør)
HJÆLP hvad ska jeg gøre?????!??
Msn: [email protected]
PLz hjælp på forhånd tak.
Fjern alle ikke vigtige dele, og test de tilbageværende én af gangen ved at erstatte dem med noget andet. Så finder du ud af hvad det er der ikke virker.
I mellemtiden kan du trøste dig med at din caps lock virker fint.
I mellemtiden kan du trøste dig med at din caps lock virker fint.
Hehe ja caps lock virker sikkert fint.
Men jeg har ikke mulighed for at udskifte mine dele, har du ik en konkret ide om hvad det ka være?
Men jeg har ikke mulighed for at udskifte mine dele, har du ik en konkret ide om hvad det ka være?
Kan du høre om den loader dit OS, altså; er der vedvarende harddisk aktivitet, der kan passe med den tid det tager at loade et operativsystem, af størelse som Windows?
Der er forskel på om CPU/PSU blæserne larmer, og så om der er harddisk aktivitet.
Foran på dit kabinet er der (muligvis) en lille lysdiode der plejer at blinke når din harddisk er i gang.
Når du starter computeren, så spinder harddisken op, ja?
Så forholder den sig nogenlunde i ro under POST, ja?
Så går den amok, imens den loader dit OS, ja?
Kommer der nogle bip-bip lyde, når du starter?
Der er forskel på om CPU/PSU blæserne larmer, og så om der er harddisk aktivitet.
Foran på dit kabinet er der (muligvis) en lille lysdiode der plejer at blinke når din harddisk er i gang.
Når du starter computeren, så spinder harddisken op, ja?
Så forholder den sig nogenlunde i ro under POST, ja?
Så går den amok, imens den loader dit OS, ja?
Kommer der nogle bip-bip lyde, når du starter?
Begge lysdioder lyser, som de plejer når jeg starter, den siger ikke nogle lyde når jeg starter, dog når jeg slukker igen siger den bip
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.