mboost-dp1
Hjælp! Min ene harddisk hyler.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey, jeg har en mistanke om at min ene HD, er ved at bryde sammen, den hyler, piver og larmer (lige begyndt for 5 min siden).
Findes der ikke et program til at flytte hele baduljen over på et andet drev (det andet drev er større)...
Hjælp vil være meget værdsat.
Findes der ikke et program til at flytte hele baduljen over på et andet drev (det andet drev er større)...
Hjælp vil være meget værdsat.
Tak for jeres hjælp, men kom i tanke om Western Digitals Data Lifeguard Tools. Nogle klik og en god nats søvn så var den hjemme. :-)
#1 Hvad med lidt medføelse?
Når den hyler, piver og larmer er der nok en grund.
Har du spurgt om den har det godt, ja i det hele taget, har du vist interresse for dens følelser?
Eller er du bare en af de koldblodede nørder der bare smider en disk i maskinen og så aldrig snakker med dem mere?
For så er det klart at den begynder at hyle. :(
Når den hyler, piver og larmer er der nok en grund.
Har du spurgt om den har det godt, ja i det hele taget, har du vist interresse for dens følelser?
Eller er du bare en af de koldblodede nørder der bare smider en disk i maskinen og så aldrig snakker med dem mere?
For så er det klart at den begynder at hyle. :(
#12 Ahh pjat med dig! Sådan en et par dråber cola i tastaturet på den bærbare et par gange om dagen, det gør sq underværker!
Men det skal dog ikke være Cola Light!
Men det skal dog ikke være Cola Light!
#13 Du skal bare passe på at sætte evt. småsøskende og fætre foran computeren, mens du er optaget, for pludselig er der alt fra røde pølser, ketchup, kagekrummer og grøn sodavand i mellem tasterne på tastaturet. Og da mit Logitech er på en stram kur, så må de kun få kærlighed og kildevand.
#17 godt du siger det, sad også i laaang tid og fonderet over om det var mig som var idiot eller sten46 som var sprogspasser.. :P
kære blog
i dag var det herre godt vejr
desværre skulle jeg sidde inde på et kontor og arbejde hele dagen
men jeg fik da lidt sol da jeg cyklede til arbejdet og hjem igen
så var der en mand der prøvede at overhale mig højre om, i krydset i søborg, da han troede jeg skulle til venstre
men det skulle jeg ikke
godnat og sov godt
i dag var det herre godt vejr
desværre skulle jeg sidde inde på et kontor og arbejde hele dagen
men jeg fik da lidt sol da jeg cyklede til arbejdet og hjem igen
så var der en mand der prøvede at overhale mig højre om, i krydset i søborg, da han troede jeg skulle til venstre
men det skulle jeg ikke
godnat og sov godt
der var modvind.. det tog lidt længere tid end normalt at cykle på arbejde
jeg havde også sovet lidt længe, fordi jeg var til morgenfødselsdag fra 7-8 og så sov jeg fra 8-9.20 tror jeg
Det var susannne som havde fødselsdag, hun bliver 24. Hendes nabo havde lavet en lille surprise til hende... det var et stort fad hvor der lå 2 store gulerodsboller nederst, og hele vejen op ad fadet lå der så 2 lag hjemmebagte kanelsnegle med mørk glasur på. de sidste 2 kanelsnegle var så med hvidt glasur... så det lignede en penis med hvid glasur i toppen...
en af de andre piger sagde "det er sgu den bedste tissemand jeg har smagt længe" - hvorefter os stoddere straks fortalte hende at vi kunne lide hendes jargon og at der var en ledig køleksabsplads inde på drengekøkkenet
jeg havde også sovet lidt længe, fordi jeg var til morgenfødselsdag fra 7-8 og så sov jeg fra 8-9.20 tror jeg
Det var susannne som havde fødselsdag, hun bliver 24. Hendes nabo havde lavet en lille surprise til hende... det var et stort fad hvor der lå 2 store gulerodsboller nederst, og hele vejen op ad fadet lå der så 2 lag hjemmebagte kanelsnegle med mørk glasur på. de sidste 2 kanelsnegle var så med hvidt glasur... så det lignede en penis med hvid glasur i toppen...
en af de andre piger sagde "det er sgu den bedste tissemand jeg har smagt længe" - hvorefter os stoddere straks fortalte hende at vi kunne lide hendes jargon og at der var en ledig køleksabsplads inde på drengekøkkenet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.