mboost-dp1

hjaelp til configuration af windows server 2003

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
2. sep. 2006 10:10
Soeger en der kan hjaelpe mig med at saette en windows server 2003 op, vha. remote assistance. Der skal saettes op saadan at jeg kan faa en ftp server op. Har proevet selv, men det lykkeds mig ikke.
Saa er der en der vil vaere flink at hjaelpe mig med det, gaar ud fra det ikke tager saa lang tid.

Er det muligt at skifte til dansk tastatur layout?
Gravatar #2 - Derfor
2. sep. 2006 10:17
Nu ved jeg ikke hvordan du skifter, da jeg ikke selv har rodet så meget med server 2003 men hvis det var noget kan du jo lave dit eget keyboard layout
Gravatar #3 - svappe
2. sep. 2006 12:25
Control Panel -> Regional Settings -> Mener den hedder keyboard layout faktisk.

Fra Add / Remove Windows components kan du vælge FTP service(mener jeg den hedder)
- Jeg kan lige give den de præcise detaljer når jeg har fået læst min protokol på det..
Gravatar #4 - buch
2. sep. 2006 16:12
Okay tak.

Men søger nu mere en der kan vise mig det ved at "overtage" min server, så kan jeg os selv se hvordan man gør.
Gravatar #5 - buch
3. sep. 2006 08:05
Jeg har stadig ikke fået det til at virke.
Er kommet frem til at jeg skal tilføje ftp service inde i tilføj/fjern programmer men den er der ikke.
Har fået tilføjet IIS nu, men den vil kun installere manager, og ikke administrator delen dertil.

Søger stadig en der lige hurtigt vil bruge 10 min. på at guide mig igennem det hele.
Gravatar #6 - buch
3. sep. 2006 08:24
Har fulgt denne her guide
http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorial...
Har også fået installeret IIS nu, samt FTP service.
Jeg kan dog stadig ikke få kontakt til serveren.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login