mboost-dp1
Hjælp til indstallering af Windows xp home edition oem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Heej
Jeg har lige købt windows xp home edition med oem
men når jeg sætter cden i mit drev og klikker på "denne computer" og det drev jeg har lagt den på så ser det ud som om at der ikke er noget på den
og den "arbejder" heller ikke i drevet den ligger i?
Hvad gør jeg...
Jeg har lige købt windows xp home edition med oem
men når jeg sætter cden i mit drev og klikker på "denne computer" og det drev jeg har lagt den på så ser det ud som om at der ikke er noget på den
og den "arbejder" heller ikke i drevet den ligger i?
Hvad gør jeg...
Kan du se nogle fejl på CD'en?
Har du et meget gammelt drev?
Har dit drev problemer med andre CD'er?
ISObuster kan ind i mellem udrette mirakler (tvinge Windows til at læse en disk). Du kan hente det her.
Har du et meget gammelt drev?
Har dit drev problemer med andre CD'er?
ISObuster kan ind i mellem udrette mirakler (tvinge Windows til at læse en disk). Du kan hente det her.
når du genstarter, så tryk F12 eller DEL* så meget du kan. Så kommer du ind i BIOS (stor blå skærm med nogle menu punkter) så bruger du piltasterne til at finde start-up BOOT (ligger sikkert under nummer to menupunkt i venstre side) og så sætter du den til at boot CD op først. (brug PgDn og PgUp til at ændre).
Du kan også prøve at trykke F10 eller F11 eller F2 når pcen er ved at starte op (inden windows splash'en kommer).
Du kan også prøve at trykke F10 eller F11 eller F2 når pcen er ved at starte op (inden windows splash'en kommer).
Når at man vil indstallere Windows xp home skal man så formatere harddisken først...
Hvis det er tilfældet hvordan sletter man så harddisken..
Hvis det er tilfældet hvordan sletter man så harddisken..
#7 Hvis du har harddisken delt op i partitioner, kan du nøjes med kun at formatere, den partition du installere windows på, men du kan også vælge at slette hele disken og lave nye partitioner, det hele står på skærmen under installationen så det er bare at komme igang.
den formatere automatisk den partition du vælger at ligge windows på.
den formatere automatisk den partition du vælger at ligge windows på.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.