mboost-dp1

Host til et forum

Gå til bund
Gravatar #1 - Benjamin Krogh
4. dec. 2006 22:41
Hey dudes...
Er ved at stable et site på benene. Med tilhørende forum. Regner med noget PhpBB. Der kommer ikke frygteligt meget trafik, o.l. men vil hellere give lidt mere for en stabil udbyder.

Bor på kollegie så kan ikke hoste selv desværre.

Post løs med erfaringer om de forskellige udbydere :)

Tak til alle der brugte 1 minut på dette.
Gravatar #2 - Derfor
4. dec. 2006 23:33
Efter hvad jeg har hørt skulle One.com, det tidligerer b-one være en helt udmærket udbyder, og dejlig stabil, har ihvertfald aldrig hørt nogen klage over dem.
Gravatar #3 - amokk
5. dec. 2006 00:04
www.unoeuro.com der har jeg webotel. det fungerer ganske glimrende

www.servage.net hvis det skal være voldsomt og
Gravatar #4 - arne_v
5. dec. 2006 01:25

Du har aldrig hørt nogen beklage sig over b-one ??
Gravatar #5 - themuss
5. dec. 2006 05:47
Er der nogen, der har gode erfaringer med surftown?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
5. dec. 2006 08:21
#2 Derfor
Hmm måske skulle du lige slå antennerne lidt længere ud! :p
Kender 4 som har haft B-one og de har godt nok ikke været specielt glade!
Gravatar #7 - BurningShadow
5. dec. 2006 08:24

Jeg kender en der meget gerne vil væk derfra, fordi det kører laaaaangsooomt...
Gravatar #8 - buch
5. dec. 2006 09:12
hva med www.cliche.dk :D ?
Gravatar #9 - Derfor
5. dec. 2006 09:34
#4 Nej det har jeg ikke.

#6 Vi kører med B-one ved min counter-strike clan og har ingen problemer haft ? men hvilke problemer har de haft med b-one ?
Gravatar #10 - MiniatureZeus
5. dec. 2006 09:38
Kan ikke lige liste de helt konkrete eksempler op men generelt er det kundeservice som stinker også er det meget langsomt nogen gange... Nu er dette godt nok et stykke tid siden, omkring august sidste år, så kan da være de har ændret sig...

EDIT: som #10 siger så havde den ene et stort problem lige præcis med at han ikke kunne få sit domæne igen, fordi de mente at han skyldte dem næsten 1000kr for noget opsigelse halløj.. tror der gik 4-5 mdr inden han fik det "tilbage"
Gravatar #11 - themuss
5. dec. 2006 09:39
B-One har svært ved at lade folk opsige deres abonnementer, de holder feks på domænerne, hvis de mener, folk skylder. Opsigelsesperioden er vistnok 12 måneder, men kan være de har ændret praksis.
Gravatar #12 - Benjamin Krogh
5. dec. 2006 10:16
Nice. 11 posts og indtil videre har jeg fundet ud af at både b-one (One?) og cliche er noget skidt.

Nogle der har super erfaringer med nogle udbydere? :)

EDIT: Der var jeg for hurtig, #3 tak det kigger jeg på.
Gravatar #13 - svappe
5. dec. 2006 11:26
Nu skriver du host til et forum, så har jeg lige fået anbefalet proboards.
Regner med at oprette mit forum der.

http://proboards.com/
Gravatar #14 - cjoey
5. dec. 2006 11:36
Jeg kan godt anbefale wannafind.dk, de er meget professionelle og jeg er meget tilfreds.
Gravatar #15 - XorpiZ
5. dec. 2006 13:46
www.needhost.dk

Fine priser og ingen problemer.
Gravatar #16 - Knightmare
5. dec. 2006 13:55
#8 Cliche er ok, men har en lidt problematisk begrænsning mht. antal SQL forespørgsler, som vi desværre konstant bankede hovedet i.
De påstod at det var fordi vi ikke lukkede SQL forbindelsen efter forespørgslen, men vi kunne ikke finde fejl og de ville ikke ændre deres indstillinger.. :-(

Kører nu på www.gigahost.dk masser af plads, lille smule sløv server vi er på, vi dog lige blevet tilbudt at blive flyttet til en ikke så belastet server.

Derudover er der lidt nedetid en gang ca. hvert kvartal.

Ud over det er det et ok sted til prisen.

www.sck.dk
Gravatar #17 - buch
5. dec. 2006 14:01
Gider du lige tage en søgning i venstre side på newz.dk under nyheder og så søge på "cliche", så er det altså ikke kun små problemer det firma har.
Gravatar #18 - Bjørn
5. dec. 2006 15:11
# 12
Jeg har haft B-one / One i en ca. 3-4 år nu og har aldrig oplevet problemet. Tværtimod faktisk - Kundeservice har altid været hurtige, både på mail og nu har de så også fået en 24/7 support. (Tror det er chat support)

Det er billigt, og deres "kontrolpanel" giver mange muligheder. De opgraderer løbende deres plads, jeg startede med ca. 125 MB og er nu oppe på 1GB. Har ikke oplevet at jeg ikke kunne komme ind på min side. Alt i alt er jeg rigtig glad for det firma. For mig virker det bare. Thumbs Up herfra.,-
Gravatar #19 - Knightmare
6. dec. 2006 10:18
#17 Ja der har været 1 sag omkring sikkerheden på cliche, men den sag er 1½ år gammel.

Jeg vil tro der er mange webhoteller derude der er bagefter med opdateringer. Og efter den sag havde Cliche ikke været på markedet i dag, hvis de ikke har gjort noget ved deres sikkerhed.
Gravatar #20 - buch
6. dec. 2006 11:22
Problemet er jo ikke bare sikkerhede, problemet er hvordan de håndtere sager om sikkerhed!
Gravatar #21 - Knightmare
6. dec. 2006 12:26
#20 ok, men jeg tror nu at de fleste alm. brugere er lidt ligeglade med hvordan Cliche håndterer sager med sikekrheden i forhold til pressen.
Gravatar #22 - Bjørn
6. dec. 2006 13:38
Nu ved jeg ikke om du fulgte med i sagen? De handlede ualmindeligt tåbeligt og langsomt, ja faktisk idiotisk! Sjældent har jeg set et firma handle så uprofessionelt og stupidt! Omfanget af deres sager var jo ikke helt i småtings afdelingen,.- Hvad respekt man end måtte have for det firma tror jeg er fuldstnændig forsvundet, især fra alle de Newz´s brugere som fulgte sagen.
Gravatar #23 - peter_m
6. dec. 2006 15:14
#5 jeg har gode erfaringer med surftown og har ingen planer om at skifte. Har tidligere (2 år siden) været hos cliche og det var ikke nogen god oplevelse - ringe driftsupport og få features.
Gravatar #24 - MiniatureZeus
8. dec. 2006 11:25
#1 hvis du ikke har valgt endnu, så tag surftown og brug denne surftownkode : hosting
så får du 108 kr i rabat... :)

så den via webhostpriser.dk
Gravatar #25 - Benjamin Krogh
8. dec. 2006 11:37
Mange tak for alle forslag. Jeg har læst om dem alle, surftown har rimeligt meget hvad jeg skulle bruge. Dog kan jeg ikke finde oplysninger om PHP på den (version).

Unoeuro.com synes jeg så lovende ud, men idet surftown er billigere... :)

Needhost.dk synes jeg dog ser udmærkede ud også.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login