mboost-dp1

Hotmail og msn login probs!

Gå til bund
Gravatar #1 - lqml
10. maj 2006 20:49
Hej fellow nørder!

Jeg står i den uheldige situation, at min hotmailkonto ikke fungere. Eller sådan ser det i hvert fald ud. Jeg kunne sagtens logge på messenger i formiddags, men så her til aften fik jeg en fejlmeddelelse hver gang jeg prøvede at logge på messenger. Jeg prøvede så at gå ind på hotmail.com og logge på derindefra, men dette virkede heller ikke. Jeg har prøvet at logge på i IE og mozilla, msn 8.0 beta og den standardversion af msn der følger med i windows. Intet virker.

Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre? Microsofts supportsites hjælper ikke så forbandet meget, men har dog sendt dem en mail med mit problem.

Mvh LQml
Gravatar #2 - drbravo
10. maj 2006 21:27
Er du sikker på at dit internet virker? ;)

Du kan jo altid prøve at reboote eller geninstallere MSN.. Og har du rodet med firewall her til aften?
Gravatar #3 - lqml
10. maj 2006 21:34
Hehe. Arh. Vil våge at påstå at det virker, siden jeg kan skrive herinde, men reboot, geninstallering og ja.. intet virker. Jeg har prøvet at lukke for alt firewall ol. Jeg fatter det ikke rigtig. Måske har idioterne på hotmail-staff'et slettet den.
Gravatar #4 - DUdsen
11. maj 2006 05:57
#3 det må næsten værre på serveren fejlen er giv det ca 24 timer før du begynder at kime MS ned.

Er fejlen også fra andre computere evt hos andre ISP'er eller?
Gravatar #5 - holmen
11. maj 2006 10:11
Nogen gange skal man cleare sin SSL-status (mener jeg den hedder). Så kan man logge ind igen. Den er et sted under egenskaber for IE.
Gravatar #6 - lqml
14. maj 2006 20:17
Klart! Hotmail-supporten er åbenbart effektiv. De har skrevet tilbage til mig her u dag, en søndag. Og de har "låst den op igen", men lortet virker selvfølgelig ikke. Bøvl
Gravatar #7 - lqml
16. maj 2006 12:16
Yeeeees!!! msn supporten er dælme effektiv. Nu har de nulstillet min adgangskode, og jeg har lavet en ny. It works again! Thx for jeres inputs!

Mvh Adam
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login