mboost-dp1
Hotmail og msn login probs!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej fellow nørder!
Jeg står i den uheldige situation, at min hotmailkonto ikke fungere. Eller sådan ser det i hvert fald ud. Jeg kunne sagtens logge på messenger i formiddags, men så her til aften fik jeg en fejlmeddelelse hver gang jeg prøvede at logge på messenger. Jeg prøvede så at gå ind på hotmail.com og logge på derindefra, men dette virkede heller ikke. Jeg har prøvet at logge på i IE og mozilla, msn 8.0 beta og den standardversion af msn der følger med i windows. Intet virker.
Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre? Microsofts supportsites hjælper ikke så forbandet meget, men har dog sendt dem en mail med mit problem.
Mvh LQml
Jeg står i den uheldige situation, at min hotmailkonto ikke fungere. Eller sådan ser det i hvert fald ud. Jeg kunne sagtens logge på messenger i formiddags, men så her til aften fik jeg en fejlmeddelelse hver gang jeg prøvede at logge på messenger. Jeg prøvede så at gå ind på hotmail.com og logge på derindefra, men dette virkede heller ikke. Jeg har prøvet at logge på i IE og mozilla, msn 8.0 beta og den standardversion af msn der følger med i windows. Intet virker.
Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre? Microsofts supportsites hjælper ikke så forbandet meget, men har dog sendt dem en mail med mit problem.
Mvh LQml
Er du sikker på at dit internet virker? ;)
Du kan jo altid prøve at reboote eller geninstallere MSN.. Og har du rodet med firewall her til aften?
Du kan jo altid prøve at reboote eller geninstallere MSN.. Og har du rodet med firewall her til aften?
Hehe. Arh. Vil våge at påstå at det virker, siden jeg kan skrive herinde, men reboot, geninstallering og ja.. intet virker. Jeg har prøvet at lukke for alt firewall ol. Jeg fatter det ikke rigtig. Måske har idioterne på hotmail-staff'et slettet den.
Klart! Hotmail-supporten er åbenbart effektiv. De har skrevet tilbage til mig her u dag, en søndag. Og de har "låst den op igen", men lortet virker selvfølgelig ikke. Bøvl
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.