mboost-dp1

Hotmails, som man kan få adgang til?

Gå til bund
Gravatar #1 - Pabst
5. mar. 2006 22:25
Så en tidligere udgave af det jeg skriver.

Har hørt at det er muligt og komme ind i hotmails konto'er, uden det store besvær. Jeg har nemlig nogle vigtige informationer på min, men kan ikke komme ind i din, har prøvet alle de der recovery systemer.

Evt. en der kan guide mig, eller lign?

- I må gerne flytte den her. (Og så måske lige sige hva jeg skal gøre næste gang. :))

[email protected]
Gravatar #2 - amokk
6. mar. 2006 01:08
Det er heller ikke så svært.

Du skal bruge følgende:
Microsoft (R) Windows (TM) CEMeNT - Det kan du læse om her.

HTML til PHP converter - Den kan du læse om her.

Desuden skal du bruge et webhotel eller anden server, med PHP understøttelse...

Fremgangsmåde:

Når Windows CEMeNT og converteren er installeret, går du ind på hotmail og forsøger at logge ind på den konto du nu har derinde (skriv et tilfældigt password).

Den side du får frem, med en fejl ang. dit password, gemmer du så (gem hele HTML sourcen).

Det er nemlig sådan, at de rigtige variable, som f.eks. dit password, kun ligger på serveren, og dem kan du ikke se i din browser.

Derfor skal du sende den gemte HTML-kode igennem HTML til PHP converteren. Gem resultatet som en fil med endelsen .php

Upload filen til webhotel eller lign. og kør den (f.eks. www.mitdomæne.dk/1337_hotmail_h4x0r.php )

Nu er du logget ind på din hotmail konto og kan gøre ALT :-)
Gravatar #3 - BurningShadow
6. mar. 2006 06:25

Det amokk forsøger at sige er følgende:

1) Det kan ikke lade sig gøre.
2) Hvis det kan, så er...
2a) det fordi Microsoft har udvist en katastrofal mangel på sans for sikkerhed, samt respekt for brugernes privatliv.
2b) der ingen (ved ders sansers fulde brug) der vil fortælle dig hvordan, for hvordan kan vi være sikker på, at du ikke misbruger det, til at skaffe adgang til andres mail-kontoer.
Gravatar #4 - addlcove
6. mar. 2006 11:12
heh det er da nemt at komme ind på hotmail, der er endag en 1 trins guide.

1. Aldrig glem dit password!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login