mboost-dp1
Hvad betyder socket?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Hvad betyder socket i forbindelse med bundkort?
Der findes jo socker 478, socket 603, socket 604 er det noget med størrelsen på foreksempel en blæser hvis man skal have sådan en. Jeg ledte nemlig efter en blæser og stødte på udtrykket.
Hvordan kan man finde ud af hvilket socket man har i sit bundkort?
Hilsen Ekspreslaan
Hvad betyder socket i forbindelse med bundkort?
Der findes jo socker 478, socket 603, socket 604 er det noget med størrelsen på foreksempel en blæser hvis man skal have sådan en. Jeg ledte nemlig efter en blæser og stødte på udtrykket.
Hvordan kan man finde ud af hvilket socket man har i sit bundkort?
Hilsen Ekspreslaan
Hvis du har manual på dit bundkort skulle det gerne stå i den. Ellers mener jeg at det plejer at stå på selve "socket" på bundkortet. Altså der hvor selve CPU´en sidder fast.
Men jo - mener man gerne skal have en blæser der passer til din CPU og selvsagt din CPU´s socket. Er det en ny køler du leder efter eller kun en ny blæser?
Hvilken CPU har du i din computer`?
Kender du navnet på dit bundkort?
Ved du det er du godt på vej til at finde en ny køler/blæser
Hvis du har manual på dit bundkort skulle det gerne stå i den. Ellers mener jeg at det plejer at stå på selve "socket" på bundkortet. Altså der hvor selve CPU´en sidder fast.
Men jo - mener man gerne skal have en blæser der passer til din CPU og selvsagt din CPU´s socket. Er det en ny køler du leder efter eller kun en ny blæser?
Hvilken CPU har du i din computer`?
Kender du navnet på dit bundkort?
Ved du det er du godt på vej til at finde en ny køler/blæser
Jeg leder efter en måde at nedbringe cpuens temperatur på. Min computer genstarter hver gang jeg prøver at starte Warcraft 3, MOHAA, og andre mere krævende ting.
CPU: Intel pentium 4
Bundkort: Optiplex gx240
Jeg har prøvet og se om man kunne måle temperaturen på cpuen men efter at have mailet lidt med Dell viste det sig at det kunne man ikke. Jf. min tidligere tråd "problemer med at køre warcraft 3"
Jeg leder efter en måde at nedbringe cpuens temperatur på. Min computer genstarter hver gang jeg prøver at starte Warcraft 3, MOHAA, og andre mere krævende ting.
CPU: Intel pentium 4
Bundkort: Optiplex gx240
Jeg har prøvet og se om man kunne måle temperaturen på cpuen men efter at have mailet lidt med Dell viste det sig at det kunne man ikke. Jf. min tidligere tråd "problemer med at køre warcraft 3"
Så prøvede jeg at åbne derned og se om der skulle stå noget desværre var der ingen oplysninger at hente :-(
Så prøvede jeg at åbne derned og se om der skulle stå noget desværre var der ingen oplysninger at hente :-(
har du været inde i computeren og rode og så kommet til at hive strømstikket til blæseren på din CPU ud? :), det kunne også gøre det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.