mboost-dp1
Hvilken driver til Radeon Mobility 9000 i winxp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har et Ati Radeon Mobility 9000 gfx på Acer TM803LCI bærbær. Jeg har lige installeret Steam/Halflife 2 på Windows XP. Når jeg starter spillet op får jeg følgende meddelelse om, at min video driver er outdated. Den giver et link til Ati's hjemmeside, som jeg har kigget på, men jeg synes mildt sagt den er forvirrende. Der er et væld af drivere og jeg har ingen anelse om, hvilken driver jeg skal bruge. :(
Er der nogen der ved noget om, hvilken af det væld af drivere, der er den bedste driver til dette grafikkort?
Er der nogen der ved noget om, hvilken af det væld af drivere, der er den bedste driver til dette grafikkort?
Ja det er så den man bliver redirected til ved mit link i #1. Derefter vælger jeg så Windows XP, Notebooks with Ati graphics, Catalyst 5,1. Der står så:
Ja det er så den man bliver redirected til ved mit link i #1. Derefter vælger jeg så Windows XP, Notebooks with Ati graphics, Catalyst 5,1. Der står så:
Graphics technologies supportedOg så bliver jeg vist lidt forvirret over at Mobility Radeon 9000 ikke er med. Men det er måske lige meget??
* Mobility™ Radeon® X800
* Mobility™ Radeon® X700
* Mobility™ Radeon® X600
* Mobility™ Radeon® X300
* Mobility™ Radeon® 9800
* Mobility™ Radeon® 9700
* Mobility™ Radeon® 9600
Har lige fundet ud af, at der er noget verification software. Det fortæller mig, at Catalyst 5,1 ikke er kompatibel med mit system uden videre forklaring. :-/
Min gamle bærbare havde et sådant kort, og jeg brugte med stor succes Omega Drivers.
Med fare for at sammenligne pærer og bananer - du henviser til version 4,1, hvor jeg i forvejen havde version 6,14?
I hvert fald har jeg skiftet til Omega driverne fra #6. Om de er bedre ved jeg ikke, men de fungerer i hvert fald fint og Halflife 2 brokker sig ikke længere. :) Jeg takker for svarene.
Med fare for at sammenligne pærer og bananer - du henviser til version 4,1, hvor jeg i forvejen havde version 6,14?
I hvert fald har jeg skiftet til Omega driverne fra #6. Om de er bedre ved jeg ikke, men de fungerer i hvert fald fint og Halflife 2 brokker sig ikke længere. :) Jeg takker for svarene.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.