mboost-dp1

Hvilket computerblad skal man abonnerer på?

Gå til bund
Gravatar #1 - dkbooster
25. okt. 2005 14:23
Hej

Jeg står og overvejer at abonnerer på et computerblad.
( stor beslutning, der kræver grundig overvejelse :)
Derfor ville jeg gerne høre, hvilke blade I holder, og/eller hvilke I synes er gode?
Det skal helst være et blad med indhold, så det hele ikke gå op i gadgets og bare damer(er selvfølgelig godt nok engang imellem men måske lidt trættende i længden :-)

Mvh. DKBooster
Gravatar #2 - drbravo
25. okt. 2005 14:26
Komputer for alle
Gravatar #3 - Wird
25. okt. 2005 14:31
Måske du skulle sende den ind som et forslag til afstemning
Gravatar #4 - oleo
25. okt. 2005 14:48
Linux Journal
Gravatar #5 - buch
25. okt. 2005 14:55
jeg synes også computer for alle, det giver mig altid så meget arbejde(penge) når bekendte installere alt deres lort og gør som beskrevet i bladet :D
Gravatar #6 - bugger
25. okt. 2005 15:04
Der findes ikke nogen danske blade der er noget værd. Det går alt sammen op i gadgets og hurtige artikler. Der er så godt som ingen baggrundsstof i de danske blade og heller ingen tekniske detaljer.

Jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg kan foreslå, hvad forventer du af et Computerblad?
Gravatar #7 - amokk
25. okt. 2005 15:09
enig med #6 - de danske blade er fyldt med fejl, og er flere mdr. bagud for dem på nettet - med sider som newz.dk kan jeg i hvert fald ikke se nogen grund til at abbonnere på nogen af de danske blade...
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
25. okt. 2005 15:13

Jeg har hørt mange udtale sig positivt om det tyske c't og kender flere der læser det. Kan ikke et ord tysk selv, så kan ikke udtale mig om det.

Men jeg synes ikke rigtig at der er nogle gode danske blade og har aldrig fået kigget på de engelsksproget - jeg klarer mig fint med internettet.
Gravatar #9 - dkbooster
25. okt. 2005 15:17
#3 Måske ville der komme lidt for mange muligheder :)

#6 Jeg forventer nok noget af det du siger mangler i de danske, som f.eks. baggrundsstof, lidt mere dybdegående artikler og anmeldelser.

Det skal lige siges at det ikke behøvedes være danske blade,
jeg er åben overfor engelske, tyske, norske og svenske.(Helst ikke russike eller italienske, der er ikke så meget ved kun at kigge på billeder i et comp. blad :)

Jeg tænkte lidt på tyske c't, er der nogen der har erfaringer med dem?
Gravatar #10 - dkbooster
25. okt. 2005 15:18
#2 Hehe funny guy :-)

#3 Måske ville der komme lidt for mange muligheder :)

#6 Jeg forventer nok noget af det du siger mangler i de danske, som f.eks. baggrundsstof, lidt mere dybdegående artikler og anmeldelser.

Det skal lige siges at det ikke behøvedes være danske blade,
jeg er åben overfor engelske, tyske, norske og svenske.(Helst ikke russike eller italienske, der er ikke så meget ved kun at kigge på billeder i et comp. blad :)

Jeg tænkte lidt på tyske c't, er der nogen der har erfaringer med dem?
Gravatar #11 - dkbooster
25. okt. 2005 15:51
Sry for dobbelt post

#8 Det er også det blad jeg kigger mest på, har købt det et par gange.
Gravatar #12 - woodplace
28. nov. 2005 18:21
Jeg vil nu mene at det kommer meget an på hvilket niveau man er på.
Komputer for alle, og PC-Planet. Vil jeg mene at er for dem som har brug for noget grundlæggende viden inden for IT.
Alt om Data, og Privat Computer. Er til dem som er nået et skridt videre.
Datatid. Ligger sig et sted der i mellem.
Det er lige de blade som jeg kender til, ovenstående er udtryk for min personlige mening.
Gravatar #13 - tgr
28. nov. 2005 18:35
Hvis det er muligt at abonnere på det i DK, ville jeg klart vælge PC Magazine. De har nogle interessante artikler og har altid nogle gode tests.

Jeg har ikke undersøgt om man kan abonnere på det, jeg plejer bare at købe det en gang i mellem i DSB kiosken.

http://www.pcmag.com
Gravatar #14 - Norton
8. dec. 2005 17:03
Godt nok ikke et computer blad, men illustreret videnskab. Jeg syntes det er rigtig godt :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login