mboost-dp1

hvor finder jeg en gratis mandrake linux?

Gå til bund
Gravatar #1 - Ajax
19. sep. 2004 23:14
Hey linux freaks..

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorhenne jeg kan downloade en gratis mandrake linux? Jeg har forsøgt flere steder også den officielle mandrake-linux hjemmeside, og de vil sgu alle sammen have penge for det.. (bl.a. i form af membership osv.)

Svar modtages med kyshånd :P
Gravatar #3 - hundeboll
19. sep. 2004 23:48
Du finder de Mandrake Linux her. Hvis du ikke har en vildere linie, kan du nøjes med at hente CD1, da CD2 og CD3 bare indeholder en masse programmer, som Mandrake selv kan hente, når/hvis du vil installere dem.
Held og lykke med det!

Edit: Damn, for langsom. Men vil nu stadig anbefale sunsite, da man så sparer international båndbredde :)
Gravatar #4 - Gruesome
19. sep. 2004 23:51

Når man nu betaler til sin ISP kan man da lige så godt føle man får noget for pengene ;).
Gravatar #5 - Ajax
20. sep. 2004 00:03
Tak for hurtige svar.. Jeg tror jeg vil nøjes med at hente CD1 fra sunsite... Alle de der ekstra stuff skal jeg ikke bruge til noget.
Gravatar #6 - hundeboll
20. sep. 2004 08:16
Ta' den Gruesome :)
Gravatar #7 - Gruesome
20. sep. 2004 09:25

Tsk tsk... Sad også og grumlede over det igår, men ville ikke sige noget :P.
Vil nu give dig ret i at Sunsite er bedre at hente den fra, jeg tog bare ind på linuxiso fordi jeg var sikker på den var der :).
Gravatar #8 - nightH
20. sep. 2004 09:44
heh, det er da ikke svært at få adgang til at downloade ;)
http://www.mandrakelinux.com/en/ftp.php3
ej, det kræver at man kender deres side ;) en lille quickguide :
gå ind på www.mandrakelinux.com , i venstre side under products, tryk på download, på den side tryk på den nedereste grønne "now" knap, og download alt hvad din linje kan bære ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login