mboost-dp1
Hvordan laver man...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hvordan laver man et link til en side hvor der står klik her og så går den ind på en side eller nogen af det bruger det hvis folk skal hente noget fra en side så skriver i bare klik her og så ryger man ind på en side tror det er en af de eneste ting jeg ikke har lært på nette (øv) nogen der vil vise mig hvordan man gør?
hilsen jonas
hilsen jonas
hmm jeg kan godt se en mening med det man skal skrive man kan ikke helt fatte det nogen der kan sige hvad man skal skrive før det man linker til og hvad man skriver bagefter?
ej hvor fedt nu kan jeg godt finde ud af det, takker. men kan man lave linket så det åbner i et nyt vindue?
#13 - Acro
Der er stadig nogle mennesker som ikke kender til funktionen som at holde shift nede eller højreklikke og vælge "åben i nyt vindue".
Personligt syns jeg selv at det er irriterende at når Newz.dk staff linker til noget at den åbner i samme vindue som jeg har Newz.dk i.
Der er stadig nogle mennesker som ikke kender til funktionen som at holde shift nede eller højreklikke og vælge "åben i nyt vindue".
Personligt syns jeg selv at det er irriterende at når Newz.dk staff linker til noget at den åbner i samme vindue som jeg har Newz.dk i.
#14 bulldog:
Hvem? Jeg kender ikke nogen, der har brugt Internettet i mere end 1 døgn, der ikke er bekendt med muligheden. Mine venner, mine forældre og endda mine bedsteforældre kender den.
Hvorfor skal den uvidende gruppe bestemme, hvor de forskellige links skal åbne?! Er det ikke smartere at informere dem om mulighederne end at degradere dem til en samling uvidende brugere?
Hvis du synes det er generende at dine links havner hvor de gør, så benyt shift-knappen eller højreklik. Det sikrer den samme virkning hver gang.
Hvem? Jeg kender ikke nogen, der har brugt Internettet i mere end 1 døgn, der ikke er bekendt med muligheden. Mine venner, mine forældre og endda mine bedsteforældre kender den.
Hvorfor skal den uvidende gruppe bestemme, hvor de forskellige links skal åbne?! Er det ikke smartere at informere dem om mulighederne end at degradere dem til en samling uvidende brugere?
Hvis du synes det er generende at dine links havner hvor de gør, så benyt shift-knappen eller højreklik. Det sikrer den samme virkning hver gang.
jamen jeg kan ikke finde det sted hvor man laver ens profil synes ellers jeg har kigget over det hele
En lille note på mailto: tags (og at skrive din e-mail i en form en computer kan genkende).
Der er programmer der gennemsøger nettet for e-mails og tilmelder dem forskellige spam lister. Disse programmer kaldes Spambots. Og de er grund til alt ondskab i verden :(
Jeg skal gå i seng tror jeg...
Der er programmer der gennemsøger nettet for e-mails og tilmelder dem forskellige spam lister. Disse programmer kaldes Spambots. Og de er grund til alt ondskab i verden :(
Jeg skal gå i seng tror jeg...
skriver din e-mail sådan her fx:
j-buch HOS jubiimail PUNKTUM dk
Ved der er træls, men sådan er det. Du kan med fordel skrive din e-mail i et lille billede, så kan folk se det rigtigt...
j-buch HOS jubiimail PUNKTUM dk
Ved der er træls, men sådan er det. Du kan med fordel skrive din e-mail i et lille billede, så kan folk se det rigtigt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.