mboost-dp1
hvordan récover jeg adminstrator password
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hey alle sammen
hvordan recover jeg adminstratores password fra min laptop inde fra windows i regedit.. er det ikke et program som kunne det.. eller hvad hedder filen i regedit som alle passwordne ligger i
hvordan recover jeg adminstratores password fra min laptop inde fra windows i regedit.. er det ikke et program som kunne det.. eller hvad hedder filen i regedit som alle passwordne ligger i
Hvis du har en ikke særlig opdateret WinXP installeret, kan du bruge en Win2k CD til ind med. derfter kan man udskifte en bestemt fil med. cmd.exe og vupti du har adgang til en kommandoprompt med administrator beføjelser.
Andre metoder kender jeg desværre ikke.
P.S. ovenstående eksempel kan findes uden den store besvære med lidt google hjælp.
Andre metoder kender jeg desværre ikke.
P.S. ovenstående eksempel kan findes uden den store besvære med lidt google hjælp.
undskyld mig, men det lyder som om du BÅDE har "glemt" dit BIOS password og nu også dit admin-password...
er du sikker på at det er DIN computer?
er du sikker på at det er DIN computer?
Jeg ved at der findes mange linux tools der kan hjælpe, men da du både har glemt bios og admin password tør jeg ikke udlevere dem da jeg ikke kan være 100% sikker på at der er din PC
det erikke min pc det er min skole lærer som har fået en af skole man han har ikke adgang til hans c: drev og så kom han til mig for få hjælp.. og jeg går så til jer
Så få dog de relevante passwords af skolen... og giver de dem ikke ud er det nok fordi læren ikke har tilladelse til at pille ved computeren!
Sjovt nok at POHF_Monty pludselig har trukket sig ud af debatten, når folk fatter mistanke...
se bare på de ting han skriver...
#1 "hvordan recover jeg adminstratores password fra min laptop"
#5 "det erikke min pc det er min skole lærer som har fået en af skole "
Det lyder MEGET mistænkeligt...
Jeg har da lyst til at kontakte politiet, og høre om de har fået en anmeldelse på en IBM Thinkpad T40, som er forsvundet her inden for den sidste uges tid...
Jeg kan se at POHF_Monty udgiver sig for at være Lars Daugaard Pedersen, som er født 17/11-1985 og bor i Vamdrup, sandsynligvis på en af flg. adresser:
Koldingvej 7, Bønstrup Mark
6580 Vamdrup
Vamdrupvej 21, Ødis
6580 Vamdrup
Bastrup Skolevej 22
6580 Vamdrup
Bastrup Skovvej 15, Bastrupskov
6580 Vamdrup
se bare på de ting han skriver...
#1 "hvordan recover jeg adminstratores password fra min laptop"
#5 "det erikke min pc det er min skole lærer som har fået en af skole "
Det lyder MEGET mistænkeligt...
Jeg har da lyst til at kontakte politiet, og høre om de har fået en anmeldelse på en IBM Thinkpad T40, som er forsvundet her inden for den sidste uges tid...
Jeg kan se at POHF_Monty udgiver sig for at være Lars Daugaard Pedersen, som er født 17/11-1985 og bor i Vamdrup, sandsynligvis på en af flg. adresser:
Koldingvej 7, Bønstrup Mark
6580 Vamdrup
Vamdrupvej 21, Ødis
6580 Vamdrup
Bastrup Skolevej 22
6580 Vamdrup
Bastrup Skovvej 15, Bastrupskov
6580 Vamdrup
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.