mboost-dp1
iexplore downloads problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er noget irriteret over at iexplore absolut skal downloade en mpg på den måde at når man trykker mpg filen, så nederst i status kommer der en pil nedaf der markerer at den downloader, I STEDET for at åbne et download vindue (som en zip/exe etc).
Den gør det ordentlig med wmv.
Dette problem har jeg vist altid haft med quicktime alternative men nu hvor jeg har været tvunget til at installere iTunes pga. iPod gør den det med mpg osse.
Jeg har taget alt af inde i quicktime settings men det hjælper ikke, og man må ikke engang tage .mov af
Kan jeg ikke manuelt i regristy fortælle hvad den skal gøre? (eller noget andet, bare det fixes)
Nå ja, og det som blev for meget.. nu i iexplore kan jeg ikke køre wmv filer fra iexplore af.. den viser bare et "her skulle være et billede thingy.
Det er sket i løbet af i dag og jeg har ikke gjort noget. kører wmp9.
en lille ting mere, egentlig ligeglad men lidt mærkeligt alligevel, når man skal se photos inde hos folk på msn space, crasher den bare, nogen der ved hvorfor og hvordan den fixes?
Firefox/opera kan godt, men jeg ved at hvis man bruge iexplore ville man kunne scrolle, i ff+opera skal man trykke næste hele tiden, adr.
og jeg har firefox + opera , men jeg hader deres cache system og foretrækker generelt iexplore anyway.
Den gør det ordentlig med wmv.
Dette problem har jeg vist altid haft med quicktime alternative men nu hvor jeg har været tvunget til at installere iTunes pga. iPod gør den det med mpg osse.
Jeg har taget alt af inde i quicktime settings men det hjælper ikke, og man må ikke engang tage .mov af
Kan jeg ikke manuelt i regristy fortælle hvad den skal gøre? (eller noget andet, bare det fixes)
Nå ja, og det som blev for meget.. nu i iexplore kan jeg ikke køre wmv filer fra iexplore af.. den viser bare et "her skulle være et billede thingy.
Det er sket i løbet af i dag og jeg har ikke gjort noget. kører wmp9.
en lille ting mere, egentlig ligeglad men lidt mærkeligt alligevel, når man skal se photos inde hos folk på msn space, crasher den bare, nogen der ved hvorfor og hvordan den fixes?
Firefox/opera kan godt, men jeg ved at hvis man bruge iexplore ville man kunne scrolle, i ff+opera skal man trykke næste hele tiden, adr.
og jeg har firefox + opera , men jeg hader deres cache system og foretrækker generelt iexplore anyway.
prøv at holde Shift eller Ctrl nede når du trykker på et link til en fil. Det burde åbne den i et vindue i stedet.
Ellers installer GetRight. Den fanger vistnok alle de clicks.
Ellers installer GetRight. Den fanger vistnok alle de clicks.
Tager sgu for lang tid :p
det er quicktime der har provokeret til dette med mpg, så fuck quicktime ærlig talt. Jeg gider sgu ikke spille en film i iexplore hvor jeg ikke engang kan gøre vinduet større.
edit: mon ikke du mente AFinstaller? :p
Og jeg kommer i tanke om at avi osse gør det btw.
Er det virkelig ikke muligt at tweake dette et sted? i regristry.
Tager sgu for lang tid :p
det er quicktime der har provokeret til dette med mpg, så fuck quicktime ærlig talt. Jeg gider sgu ikke spille en film i iexplore hvor jeg ikke engang kan gøre vinduet større.
edit: mon ikke du mente AFinstaller? :p
Og jeg kommer i tanke om at avi osse gør det btw.
Er det virkelig ikke muligt at tweake dette et sted? i regristry.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.