mboost-dp1

Ikke mere diskplads.

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
21. apr. 2007 16:35
Windows XPain-in-the-ass bliver ved med at fortælle mig, at jeg ikke har mere plads på mine diske. Jeg er så forbandet kold i røven, så den skal bare holde dens fucking kæft, og lade mig være i fred. Hvordan får jeg den til at fatte det?

Og Ja, jeg er fanden gale mig negativ, for den lorte besked kommer altid på de mest latterlige tidspunkter.
De kunne jo f.eks. starte med at styre deres forbanede swap handicap, istedet med at spilde min tid med hvad jeg bruger min harddisk-plads til...
Gravatar #2 - Saxov
22. apr. 2007 00:31
#1, Første hit på Google: Turn Off the Low Disk Space Warning

Men grunden til at den kommer med den warning er at når din disk bliver fyldt til over 85% falder preformance for NTFS, ligesom det gør ved EXT filsystemet. Så warningen er delvist berettiget, men det gør den ikke mindre træls.
Gravatar #3 - BurningShadow
22. apr. 2007 10:01
Takker, du har lige reddet en Windows-installations liv :)
Gravatar #4 - m_abs
22. apr. 2007 16:00
Og det takker du ham for? ;)
Gravatar #5 - BurningShadow
22. apr. 2007 16:36

Ja, for alternativet var at skifte til Linux, indtil Syllable bliver klar til at være det eneste system. Og jeg gider ikke rigtigt at bruge tid på sådan noget, nu hvor vi er så tæt på målet :)
Gravatar #6 - carb
22. apr. 2007 20:27
One OS to rule them all.
Ja, det er da i orden at ha ambitionerne på plads ;)

/edit: eller ....du mente nok DIT eneste system.
Gravatar #7 - BurningShadow
23. apr. 2007 02:33

Jeps, jeg taler om intet mindre end verdensherredømmet :)

(Ok, jeg mente mit eneste system)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login