mboost-dp1
importere kontaktpersoner, hjællp!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej...
Har lige gendannet min computer efter et major crashdown af dimensioner...
Før deet skete, havde jeg sat den til at gemme alt som der var sket før den dag dvs: kontaktpersoner, mails, begivenheder(kalender ting) i outlook, i en .pst fil, ...
den fylder ca. en 200- 400 mb.
------------
Nu har jeg så forsøgt at gendanne filen...
for det første. jeg kan godt lægge e-mails ind fra filen, men den lægger kun filer ind som ikke er ældre end 10. oktober(og jeg har gemt filer helt tilbage fra 2002)
for det andet. Jeg kan ikke finde kontaktpersonerne i filen
for det tredje. jeg kan ikke finde kalender tingene i filen
Ville blive muuuj glad, hvis jeg kunne få lidt hjælp,
På forhånd tak
Har lige gendannet min computer efter et major crashdown af dimensioner...
Før deet skete, havde jeg sat den til at gemme alt som der var sket før den dag dvs: kontaktpersoner, mails, begivenheder(kalender ting) i outlook, i en .pst fil, ...
den fylder ca. en 200- 400 mb.
------------
Nu har jeg så forsøgt at gendanne filen...
for det første. jeg kan godt lægge e-mails ind fra filen, men den lægger kun filer ind som ikke er ældre end 10. oktober(og jeg har gemt filer helt tilbage fra 2002)
for det andet. Jeg kan ikke finde kontaktpersonerne i filen
for det tredje. jeg kan ikke finde kalender tingene i filen
Ville blive muuuj glad, hvis jeg kunne få lidt hjælp,
På forhånd tak
Nu er det en del år siden, jeg havde en outlook klient "standalone" med POP3 bokse og PST-filer, men mener at du får at kunne se kontaktpersoner fra en pst fil, skal "aktivere" dem i dit view. Hvis du i Contacts ikke har nogen kontaktpersoner, er der en mulighed for at højre-klikke på den og vælge at aktivere contacts i din pst fil.
"Hvis du i Contacts ikke har nogen kontaktpersoner, er der en mulighed for at højre-klikke på -->DEN <--og vælge at aktivere contacts i din pst fil."
hvad mener du med "den"?
jeg har været inde i kontacts, men jeg ved åbentbart ikke hvordan jeg importerer dem, såå... still need helt...
i bund og grund, peter_m, forklar det sidste igen, så ville det batte... :-)
hvad mener du med "den"?
jeg har været inde i kontacts, men jeg ved åbentbart ikke hvordan jeg importerer dem, såå... still need helt...
i bund og grund, peter_m, forklar det sidste igen, så ville det batte... :-)
#5 Ok, prøver igen.
Vælg "folder list view" i outlook, højreklik på "contacts" vælg properties, se i den menu, og du ikke har mulighed for at tilføje contacts fra din pst-fil. Vælge "add as outlook address book" - som før skrevet, er længe siden... men mener, at der tit er noget hø med netop dit problem.
Du kan også prøve at importere fra din pst fil, ved at benytte import/export fra file menuen.
Vælg "folder list view" i outlook, højreklik på "contacts" vælg properties, se i den menu, og du ikke har mulighed for at tilføje contacts fra din pst-fil. Vælge "add as outlook address book" - som før skrevet, er længe siden... men mener, at der tit er noget hø med netop dit problem.
Du kan også prøve at importere fra din pst fil, ved at benytte import/export fra file menuen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.