mboost-dp1
Intel GMA950 problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle sammen!
Jeg sidder med en IBM T60, der har ovenstående grafikkort, og har lige købt en Dell 2407WFP widescreen skærm.
Problemet er så, at selvom Intel siger, at dette GFX kan bruge widescreen opløsninger, kan jeg jeg ikke få den til at bruge 1920x1200, som er Dell'ens optimale, den "stopper" ved 1600x1200.
Any ideas?
Jeg har hentet de seneste chipset og GFX drivere fra intel.
Jeg sidder med en IBM T60, der har ovenstående grafikkort, og har lige købt en Dell 2407WFP widescreen skærm.
Problemet er så, at selvom Intel siger, at dette GFX kan bruge widescreen opløsninger, kan jeg jeg ikke få den til at bruge 1920x1200, som er Dell'ens optimale, den "stopper" ved 1600x1200.
Any ideas?
Jeg har hentet de seneste chipset og GFX drivere fra intel.
Jep. Jeg kan også godt få den til at gå op i 2048x1536, hvis jeg fjerner fluebenet "Hide modes the monitor does not support".
Det er ligesom om at alle widescreen resolutions er fjernet.
Det er ligesom om at alle widescreen resolutions er fjernet.
Ja den er sat til via VGA.
Der er en DVI port i dockingstationen, og der har jeg også forsøgt mig at sætte den til - også uden held.
#edit
Kom så lige i tanke om, at jeg har haft sat den til en anden maskine på VGA, og der kunne jeg godt få den op i 1920x1200, dog med en smule ghosting.
Der er en DVI port i dockingstationen, og der har jeg også forsøgt mig at sætte den til - også uden held.
#edit
Kom så lige i tanke om, at jeg har haft sat den til en anden maskine på VGA, og der kunne jeg godt få den op i 1920x1200, dog med en smule ghosting.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.