mboost-dp1
ip sporing
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
undskyld mig men man må fandme have en stram økonomi hvis man ikke har 2-300 kr til en router, det er vel mindre end jeres internetforbindelse koster pr måned... ellers så ønsk jer én i julegave hvis det er pengene det kommer an på...
jeg går da heller ikke ud fra at du har råd til en personlig firewall hvis du ik har råd til en router?!?
god nok er den mindste zonealarm gratis, men alligevel :-)
jeg går da heller ikke ud fra at du har råd til en personlig firewall hvis du ik har råd til en router?!?
god nok er den mindste zonealarm gratis, men alligevel :-)
hvorfor så ikke bare stjæle en router?
jeg tror næppe du kan få nogen til at give dig en garanti for at en crack til en SW firewall, ikke åbner diverse bagdøre til din PC... Læs: hvis jeg sad og crackede software, ville jeg da bare se det som en bonus, at kunne deaktivere noget af sikkerheden i en firewall, så jeg kunne få en dejlig masse zombie-pcer jeg kunne udleje til spammere f.eks.
(disclaimer: ved godt der er forskel på ophavsret og ejendomsret, eksemplet var en antydning af at det måske ikke er så fedt at plabre ud af sine ulovligheder på newz.dk)
jeg tror næppe du kan få nogen til at give dig en garanti for at en crack til en SW firewall, ikke åbner diverse bagdøre til din PC... Læs: hvis jeg sad og crackede software, ville jeg da bare se det som en bonus, at kunne deaktivere noget af sikkerheden i en firewall, så jeg kunne få en dejlig masse zombie-pcer jeg kunne udleje til spammere f.eks.
(disclaimer: ved godt der er forskel på ophavsret og ejendomsret, eksemplet var en antydning af at det måske ikke er så fedt at plabre ud af sine ulovligheder på newz.dk)
#53 nej deswærre er vi jo ikke alene herinde på newz.dk men henter ikke en crack henter en rigtig version fra produsentens hjemmeside og så finder jeg en key nå ikke mere snak om det!
men har fundet en løsning med en firewall og er ikke blevet scannet de seneste dage så et eller andet må jeg jo ha gjort af gode ting?
men har fundet en løsning med en firewall og er ikke blevet scannet de seneste dage så et eller andet må jeg jo ha gjort af gode ting?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.