mboost-dp1
Irriterende pop-up i windows XP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg får af og til en pop-up (taleboblen) i nederste højre hjørne af skærmen. Og den irriterer mig grænseløst da den får min menulinie, som normalt er skjult, frem.
Boblen giver mig besked på at jeg har adgang til min trådløse forbindelse og at "farten er fin"....
Er der nogen der ved hvor jeg slår den fra henne?
/J
Boblen giver mig besked på at jeg har adgang til min trådløse forbindelse og at "farten er fin"....
Er der nogen der ved hvor jeg slår den fra henne?
/J
Jeg ved at man med i et trick i regedit, kan fjerne alle ballonbeskeder fra windows.
Kan ikke lige huske hvilken streng, men kig på Google.
Jeg ved at man med i et trick i regedit, kan fjerne alle ballonbeskeder fra windows.
Kan ikke lige huske hvilken streng, men kig på Google.
Det hedder balloon tips (hvis jeg ikke husker helt galt).
Du kan hente microsofts eget tool; TweakUI. Der er en funktion indeni, som kan disable balloon tips.
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/power...
Det hedder balloon tips (hvis jeg ikke husker helt galt).
Du kan hente microsofts eget tool; TweakUI. Der er en funktion indeni, som kan disable balloon tips.
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/power...
Den mindst omfangsrige metode må da, IMHO, være at højreklikke på netværksforbindelses-ikonet (i systray), vælge Status, Egenskaber og derpå afmarkere "Vis på Proceslinien, når forbindelsen er oprettet" samt "Giv besked, når denne netværksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse" nederst.
Virkede for mig, men det er så et kabelnetværk, ikke trådløst. Skulle dog ikke gøre nogen forskel.
Jeg kan ikke se ideen i helt at slå "balloon tips" fra, f.eks. ville jeg aldrig have opdaget at Sygate var crashet her den anden dag, hvis ikke den sk*** irriterende Windows Sikkerhedscenter-tingest var dukket op og havde skabt sig med et ballontip.
Hehe, ballontip... Måske en idé til Dansk Tipstjeneste?
Virkede for mig, men det er så et kabelnetværk, ikke trådløst. Skulle dog ikke gøre nogen forskel.
Jeg kan ikke se ideen i helt at slå "balloon tips" fra, f.eks. ville jeg aldrig have opdaget at Sygate var crashet her den anden dag, hvis ikke den sk*** irriterende Windows Sikkerhedscenter-tingest var dukket op og havde skabt sig med et ballontip.
Hehe, ballontip... Måske en idé til Dansk Tipstjeneste?
@Wuzz
Det var ellers fint nok, men selve ikonet er godt nok at have så man hurtigt kan checke sin forbindelse. Desuden var "Giv besked, når denne netværksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse" allerede afmærket (ingen flueben), så det var ikke den der gjorde det.
@Zoptikeren
Der var den - egentlig en række lækre små og nyttige værktøjer der er på den side. Tak for det :o)
Det var ellers fint nok, men selve ikonet er godt nok at have så man hurtigt kan checke sin forbindelse. Desuden var "Giv besked, når denne netværksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse" allerede afmærket (ingen flueben), så det var ikke den der gjorde det.
@Zoptikeren
Der var den - egentlig en række lækre små og nyttige værktøjer der er på den side. Tak for det :o)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.