mboost-dp1
Knapper kaput
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Nok et dumt og håbløst spørgsmål, men hvis man nu har spildt yoghurt på sit tastatur og visse knapper ikke virker, er der så nogen der har en god ide til hvordan man kan ordne det..? Det er et tastatur på en bærbar computer.
Det er heldigvis kun to knapper (Pg Dn og den der 'gå tilhøjre'-knap nedenunder), men stadig surt.
Det er heldigvis kun to knapper (Pg Dn og den der 'gå tilhøjre'-knap nedenunder), men stadig surt.
#1 jeg ville ikke som #2 anbefale en opvaskemaskine, da denne benytter salt(e) i forbindelse med opvask.
Alt efter hvilket tastatur der sidder på din laptop, kan det dog afmonteres med lidt snilde. På andre kan man forsigtigt lirke knapperne af og derved komme ind til sagens kerne.
Hvis du ikke er frisk på nogle af disse, så prøv at slukke den, pil batteriet af og tage strømmen fra. Dernæst tager du en "ørepind" eller "vatpind" og gør den bare lidt fugtig. Prøv forsigtigt at klemme den ind under knapperne og se om du kan "løsne" knapperne ved at "rense" lidt.
Alt efter hvilket tastatur der sidder på din laptop, kan det dog afmonteres med lidt snilde. På andre kan man forsigtigt lirke knapperne af og derved komme ind til sagens kerne.
Hvis du ikke er frisk på nogle af disse, så prøv at slukke den, pil batteriet af og tage strømmen fra. Dernæst tager du en "ørepind" eller "vatpind" og gør den bare lidt fugtig. Prøv forsigtigt at klemme den ind under knapperne og se om du kan "løsne" knapperne ved at "rense" lidt.
ja, youghurt, lol, det er så tydeligt at han har tænkt "hmmm, hvad har ca. samme konsistens og farve som den sæd der sprøjtede ud på mit tastatur da louise frevert gav mig for tidlig sædafgang"
Kan godt se det lyder lidt dumt med youghurt, men da jeg er hunkøn, tror jeg godt vi kan udelukke den skumle mulighed - med mindre kæresten har brugt pc'en for nylig..? Jeg tror bare jeg skal holde på det er yoghurt.
Jeg har haft lirket knapperne af og forsøgt at rense lidt derunder, men vil stadig ikke virke. Kan ikke lige se hvordan jeg skal få hele tastaturet afmonteret, men må lige prøve at se om jeg ikke kan få noget hjælp til det snart.
Jeg har haft lirket knapperne af og forsøgt at rense lidt derunder, men vil stadig ikke virke. Kan ikke lige se hvordan jeg skal få hele tastaturet afmonteret, men må lige prøve at se om jeg ikke kan få noget hjælp til det snart.
"men da jeg er hunkøn"
Ja, ja... det siger du jo, men det ville jeg også gøre, hvis jeg var blevet afsløret :)
Ja, ja... det siger du jo, men det ville jeg også gøre, hvis jeg var blevet afsløret :)
ohh well, hunkøn, den må jeg godtage så, men så vil jeg også lige bidrage med følgende fact:
Alle der har været overbevist om at det var sæd har været i samme situation, det endte faktisk med at jeg måtte udskifte to taster på min ibm :(
Alle der har været overbevist om at det var sæd har været i samme situation, det endte faktisk med at jeg måtte udskifte to taster på min ibm :(
#10 Må jeg være med... Jeg er en pige på 12, med langt lyst hår og et par gode faste B skåle... PLLLZ j V bAr Zå GeRN VæR Mæ i 1 ViDiO!!!
latsch: Som de andre siger skru tastaturet ud
Men LAD VÆRE med at smide det i opvaskeren, der er elektronik i tastaturet som nok ik holder til den omgang...
Jeg gætter på Pg DN tasten sidder i hjørnet af tastaturet... Skyl tastaturet med lunkent vand der hvor der sidder youhurt... Lad det tørre og se om det virker
Ellers, Hvis du kan komme til det, så pil det fra hinanden og fjern alt hvad der sidder på kontaktfladerne med en våd vatpind... Sådan har jeg selv reddet et keyboard
Ang. det med at skrue det ud af computeren, står det sikkert i en service manual fra producenten, de plejer at ligge på hjemmesiden, ellers google efter modellemn og disassembly eller lign.
latsch: Som de andre siger skru tastaturet ud
Men LAD VÆRE med at smide det i opvaskeren, der er elektronik i tastaturet som nok ik holder til den omgang...
Jeg gætter på Pg DN tasten sidder i hjørnet af tastaturet... Skyl tastaturet med lunkent vand der hvor der sidder youhurt... Lad det tørre og se om det virker
Ellers, Hvis du kan komme til det, så pil det fra hinanden og fjern alt hvad der sidder på kontaktfladerne med en våd vatpind... Sådan har jeg selv reddet et keyboard
Ang. det med at skrue det ud af computeren, står det sikkert i en service manual fra producenten, de plejer at ligge på hjemmesiden, ellers google efter modellemn og disassembly eller lign.
#15 Det er bare mit bedste bud - det er fremkommet på følgende vis:
1. ville undersøge påstanden om, at hun var kvinde.
2. gik ind på hendes profil
3. fandt et navn
4. googlede det
5. fandt en filz.dk bruger, som var aktiv i fora
6. tænkte: "hvor ville hun henvende sig"...newz?
7. læste hendes profil på filmz...deraf anne.
- Det er dog blot et gæt :P
1. ville undersøge påstanden om, at hun var kvinde.
2. gik ind på hendes profil
3. fandt et navn
4. googlede det
5. fandt en filz.dk bruger, som var aktiv i fora
6. tænkte: "hvor ville hun henvende sig"...newz?
7. læste hendes profil på filmz...deraf anne.
- Det er dog blot et gæt :P
#26 svappe
Ja, må bare håbe at anne (?) ikke bliver skræmt væk nu!!
Ja, må bare håbe at anne (?) ikke bliver skræmt væk nu!!
#30 drbravo
Mener bare det er ærgeligt at der ikke er mange piger/kvindfolk herinde.. .så ville jo være dumt at skræmme dem væk! :P
Mener bare det er ærgeligt at der ikke er mange piger/kvindfolk herinde.. .så ville jo være dumt at skræmme dem væk! :P
Jaja, jeg ka' ta' det :) Er her endnu, men dog stadig uden et fuldt funktionelt tastatur. Har prøvet at rense dem som flere sagde, men intet resultat. Jeg tør ikke helt selv forsøge at skille det hele, så det må lige vente lidt. Har alligevel opgivet de knapper nu, jeg kan bare lære ikke at hælde ting i mit tastatur.
Tak for rådene.
Tak for rådene.
#37 Men blowjobbet må gerne være med hele venstre tandrække eller hvad? Jeez, nogle af os prøver sku på at undgå at pikken falder af... ;)
Det er hermed bevist, at yoghurt er en skidt spise og bør tilføjes til listen af forbudte spiser i nærheden af computeren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.