mboost-dp1

Løsning på fejlmeddelse

Gå til bund
Gravatar #1 - christian21
13. aug. 2006 10:49
Hej

Nogen der ved hvad man kan gøre når maskinen skriver dette :
Billed af fejlmeddelse
Det skal siges at den genstarter efter denne besked er blevet vist
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
13. aug. 2006 12:03
Det er et problem med en driver, nok dit grafikkort. Hvilken version af Windows er det? Hvornår opstår fejlen? Hvor længe har du haft fejlen?

Ellers prøv enten at hent nye drivere til alt hvad du kan.
Gravatar #3 - christian21
13. aug. 2006 12:05
Jeg har et Nvidia Geforce 6600 GT fejlen opstår når jeg prøver at køre grafik krævende spil såsom BF2, Warcraft 3 og lign. Den opstod lidt efter at jeg købte grafikkortet et par måneder siden. Jeg har den nyeste driver
Gravatar #4 - Derfor
13. aug. 2006 12:21
har prøvet noget lignende det samme med mig gamle Radion grafikkort.

Jeg havde installeret en ny driver og efter det viste den den samme fejl meddelelse som du får nu og det samme skete med at den genstartede.
Efter at have slettet den ny installerede driver blev dette problem dog midlertidig løst, men efter et par uger kom fejlen igen, og da hjalp en ven mig med at skaffe pengene tilbage for min com.

Men hvis du for nylig har installeret nogle af de nye driver så prøv at gå tilbage til nogle af de gamle.

Ps. Mit gik ned når jeg prøvede at spille Counter-strike, eller, når jeg havde kørt dvd film i et par timer. Musen satte sig også nogle gange fast så jeg var nødt til at genstarte, dette skulle jeg ofte gøre 3-4 gange før det var okay igen.
Gravatar #5 - christian21
14. aug. 2006 08:34
Jeg havde for to dage siden v83 igår opdaterede jeg til v91. Ved v83 genstartede den ved at køre størrere spil. Ved v91 genstarter et minut ca efter den starter op.
Gravatar #6 - christian21
14. aug. 2006 09:06
Jeg fandt filen der måske er skyld i problemet. ATKDISP.dll det er en Asus windows 2000 xp display driver. version: 6.14.10.128 jeg har tænkt på om den kunne opdateres men det er ikke lykkedes at finde et sted at downloade den.
Nogen der ved hvor!!!!!
Gravatar #7 - buch
14. aug. 2006 12:36

Bare slet den, så driller den ikke mere ;)
Gravatar #8 - christian21
15. aug. 2006 09:33
Sku måske prøves
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login