mboost-dp1
mærkeligt problem i spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har høj framerate i Lost Planet demo'en.(50-60) Men når jeg specielt strafer så får jeg hele tiden sådan nogle små pause på 1/4 sekund. Hvis jeg slår vsync fra så bliver den hoppende fornemmelse jævnet mere med. Hvad er årsagen til dette? Det kunne godt virke som om at skærmen ikke kan følger med eller kommer ud af sync.
e6600 (ikke overclocket)
2Gb ram
8800GTX
2x200Gb raid0
samsung 226BW (2ms)
vista ultimate x64
Har nyeste drivere. (nvidia, chipset etc)
Hilsen
Asbjørn.
Jeg har høj framerate i Lost Planet demo'en.(50-60) Men når jeg specielt strafer så får jeg hele tiden sådan nogle små pause på 1/4 sekund. Hvis jeg slår vsync fra så bliver den hoppende fornemmelse jævnet mere med. Hvad er årsagen til dette? Det kunne godt virke som om at skærmen ikke kan følger med eller kommer ud af sync.
e6600 (ikke overclocket)
2Gb ram
8800GTX
2x200Gb raid0
samsung 226BW (2ms)
vista ultimate x64
Har nyeste drivere. (nvidia, chipset etc)
Hilsen
Asbjørn.
**power of vista**
Havde lignende problemer i Vista x64 da jeg kørte med det;
format c:
install Windows XP
Havde lignende problemer i Vista x64 da jeg kørte med det;
format c:
install Windows XP
Som du selv nævner
Så prøv evt. at ændre på opdateringshastigheden af skærmen i windows.
Ellers vil jeg foreslå dig at prøve at benytte en ældre driver for at se om det kan hjælpe på det.
Som du selv nævner
Det kunne godt virke som om at skærmen ikke kan følger med eller kommer ud af sync.
Så prøv evt. at ændre på opdateringshastigheden af skærmen i windows.
Ellers vil jeg foreslå dig at prøve at benytte en ældre driver for at se om det kan hjælpe på det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.