mboost-dp1

Mærkeligt Skrivebords problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Azjo
24. jul. 2003 19:59
Når jeg åbner et billede fra skrivebord så den åbner med "windows picture and fax viever". Den bruger de første 10 sek på at loade.. hvorfor det? :/
Den loader obviously IKKE billedet.. men hvad så? jeg har lige geninstalleret winxp og jeg har jo åbenbart gjort noget som den ikke kan lide.
Any suggestions? :)
Gravatar #2 - west
24. jul. 2003 20:58

Tjah .. du har vel fået dine fil associationer fucked up.
Højre-klik på billedet og vælg Open with, find dit program, husk krydset i Always use ...

Dvs. - kender ikke Windows Picture And Fax Viewer, men jeg går ud fra at det er forkert .. :)

IrfanView er forøvrigt fedt til billedkiggeri, hvis du ikke skulle kende den allerede ....
Gravatar #3 - Xanthia
25. jul. 2003 00:41

ACDsee er programmet for mig, og det er det endda så betænksomt at spørge om hvilke filtyper det skal associere sig med under installationen:)

Men hvis du allerede har et program til formålet du er tilfreds med, er det vist bare at følge #2's anvisninger, eller trykke tools->folder options->filetypes-> whatever billedformats instillinger der skal rodes med.
Gravatar #4 - Azjo
30. jul. 2003 18:25
picture and fax viewer er standard for billeder i windows xp og jeg vil helst bruge det, da det loader megahurtigt. Ikke en masse crap ved siden af som med acdsee.
Når jeg skal sortere bruger jeg dog acdsee ;)
Desuden er problemet væk igen... indtil videre. Før jeg geninstallerede var det sådan i månedsvis :/
ellers tak ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login