mboost-dp1

maxtor 30 GB hd problem

Gå til bund
Gravatar #1 - POHF_Monty
31. aug. 2004 08:18
jeg haved en 30 Maxtor HD og den virkede ubeklageligt lige indtil jeg tog den ud for at overfører nogle filer til en vents computer, så kunne den slet ikke finde den og så sagden den error og den vil ikke finde den i bios men den viser af og til den under opstarte men så melder den bare fejl og så fik jeg den til at vise den inde i system info men den vil ikke gå ind på den eller vise den i windows og så tog jeg den med hjem og da jeg satte den i min egen computer gjorde den det sammen nu er den bare mere FUCKED en før og nu vil den ingen ting overhovedt... og den vil heller ikke lave nogén scandisk på c: eller noget når jeg går i dos.. HJÆLP!!
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
31. aug. 2004 11:32
Komma.
Punktum.
Linjeskift.
Gravatar #3 - NFX
31. aug. 2004 14:05
Hvis den er mindre end 2 år gammel, lav en RMA-sag og få en ny. Hvis den da er defekt, det kan jeg ikke helt tolke ud fra din beskrivelse.
Gravatar #4 - carb
31. aug. 2004 15:44
*host*Pokana*host*
Gravatar #5 - POHF_Monty
31. aug. 2004 17:28
jamen den er ikke defekt da jeg jo lige har brugt den, og den har virket fint lige indtil igår. men haved jo håbet på et ordenlig svar, men i stedet for for jeg bare lort.. det er sku for dårligt..
Gravatar #6 - H.E.R.O.
31. aug. 2004 20:33
Fatter du ikke en skid din latterlige nar.

Inden en hd bliver defekt virker den.
Når den ikke virker mere er den defekt!
Gravatar #7 - amokk
31. aug. 2004 21:25
som sagt, den virker indtil den er defekt. men defekt er en dårlig beskrivelse, det lyder som om der er problemer med at detecte den, og at få adgang til den fra OS.

siger den udsædvanlige lyde? (klikker i intervaller osv)
spinner den op?

har aldrig haft en maxtor disk der svigtede så kan ikke sige dig præcis hvad symptomerne er, men har oplevet lignende med ibm mange gange.

prøv at lægge med bunden i vejret og starte pcen, eller lægge den på siden, lodret osv.

hvis det ikke virker og der ikke er noget vigtigt på den, så prøv at ryste den kraftigt et par gange, og sæt den til igen, og se om den nu virker...

hvis ikke, må du få den ombyttet
Gravatar #8 - Pernicious
31. aug. 2004 21:47
Hvis den da ellers bliver detekteret af din BIOS, så vil jeg anbefale at hente Maxtors PowerMax program fra deres hjemmeside. Med dette program kan du teste din disk, melder programmet en fejl så lowlevel formater disken (gør du inde i programmet).

Virker disken ikke efter den behandling (test igen), tja så står du nok desværre tilbage med en noget kluntet brevvægt.
Gravatar #9 - POHF_Monty
2. sep. 2004 06:44
okay tak det vil jeg prøve..
tak for at i gad hjælpe mig selvom at nok nogle burde blive bannet i 2 dag for dårlig forum inlæg "SPROG"
for jeg kan ikke se hvorfor de skal fyrer alt det pis af Fx. H.E.R.O
da jeg har et problem som jeg ikke selv kunne løse søgte jeg jo information har på newz.dk da jeg vidste det var mange kloge menesker herinde. men jeg syndes da osse at jeg har fået nogle godt svar.

men mange tak til i andre
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
3. sep. 2004 14:37

Mit indlæg var mest tænkt som hjælp til selv-hjælp :P

Hvis man ikke kan læse dit indlæg, er det jo ikke nemt at læse. Én ting er ikke at kunne stave, det kan man ikke altid selv gøre for, men man kan da bruge tegnsætning, det hjælper virkelig meget.

Sådan en solid klods af tekst er ikke nem at læse.
Gravatar #11 - POHF_Monty
6. sep. 2004 06:23
ja det ved jeg godt..

men det er ikke noget jeg har gjort med vilje vel..

og jeg er jo heller ikke kommet for at lære at skrive vel jeg er kommet for at få hjælp..

for hvis du vil lærer folk at skriv så bliv dog lærer..

og hvis jeg selv kunne finde ud af mit problem så hvorfor skulle jeg så søge hjælp, ??
Gravatar #12 - coki
29. okt. 2004 12:42
Lyder som om, at der skal flyttes et par jumpere??
Gravatar #13 - POHF_Monty
1. nov. 2004 07:21
kan ikke jumpe den da den har problemmer når jeg sætter den til pri master kan den ikke finde den så den står alene på mit IDE Cabel...

men den vil jo ikke engang finde den i min bios så tror bare den er fucked...

hehe...

men Intet holder jo evigt...

desværrer
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login