mboost-dp1
memory stick duo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
har et memory stick duo til min mobil, når jeg smider det i min kortlæser i bærbaren, spørger den om jeg vil formatere kortet, okay den kan jeg da godt gøre, der ligger ikke noget på det. Når jeg har givet den lov til at gøre det, siger den at der ikke sidder noget i drev f. Det resultere i at jeg ikke kan få lov til at komme ind på mit kort!
benytter Windows Xp Home Edition
det filsystem kortet bruger er RAW
benytter Windows Xp Home Edition
det filsystem kortet bruger er RAW
Med det kort fra min k750i virker det fint, på min computer. Har du SP1? Den gør en del for den slags ting.
Bruger du den medfølgende adaptor (hvis det altså er k750i), den der man kan sætte kortet ind i, så det passer i alm. kortlæsere?
fejl: disken indeholder ikke et genkendeligt filsystem. Kontroler, at alle krævede filsystemdrivere er indlæst og at disken ikke er beskadiget
kortet fejler intet, da jeg via min mobil kan skrive og læse på det.
#4 der medfølger ingen kortlæser til min s700i, men det kan gå i min interne kortlæser i bærbaren.
kortet fejler intet, da jeg via min mobil kan skrive og læse på det.
#4 der medfølger ingen kortlæser til min s700i, men det kan gå i min interne kortlæser i bærbaren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.