mboost-dp1

Messenger og IM problemer....

Gå til bund
Gravatar #1 - bxtc
9. apr. 2005 08:19
Hver gang jeg logger på MSN messenger, går der 3-4 min. så disconnecter den, troede det var et MSN problem så jeg prøvede diverser version uden held. Jeg har så prøvet ICQ og Trillian, men samme problem opstår, de smider mig af gang på gang og reconnecter...

Jeg har prøvet at slå firewall fra, og antivirus udel held, er der nogen der har en idé om hvad det kan være?

Sidder på en bærbar, windows xp sp2, trådløst 4mbit internet, trådløse netværks kort er Netgear MA521 og routeren er en Linksys WRT54G.

Jeg har en idé om det muligvis er et router problem, men hvad det skulle være aner jeg ikke..

Tak på forhånd.

Ps. Jeg har prøvet at opdatere driver til netværks kortet. Dog ikke ny firmware til routeren, ville det muligvis hjælpe?
Gravatar #2 - Mort
9. apr. 2005 08:56
Jeg oplever det samme på arbejdet hvor jeg sidder bag en firewall, men ikke hjemmefra hvor jeg kun sidder bag en router.

Jeg kører også WinXP SP2, men har slået Windows Firewall'en fra.
Gravatar #3 - buch
9. apr. 2005 11:15
ved ikke om det kan løse problemet men prøv at åbne de porte som cybercity henviser til http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_u...
Gravatar #4 - bxtc
9. apr. 2005 14:25
Hvordan åbner man de porte?
Gravatar #5 - buch
9. apr. 2005 15:10
det er forskelligt fra router til router, i cybercity´s routere skriver man http://10.0.0.1:2233 i adr. linjen, og så skal man logge ind med sit brugernavn. Kig i din manual, for hvordan man konfigurere routeren.
Gravatar #6 - Snoop
22. apr. 2005 22:29
Min Zyxel 650r fra CC bruger port 2033, hvis bxtc ikke kan logge ind med dit portnummer
Gravatar #7 - Norton
23. apr. 2005 14:34

Har du samme problem vis du ikke bruger WLAN men alm. stik til netværk?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login