mboost-dp1

Messenger "spiser" linier.

Gå til bund
Gravatar #1 - wizax
21. dec. 2005 12:39
Hej.

Jeg har en mystisk fejl, specielt på min stationære PC, men den forekommer også, dog sjældnere på min bærbare....

MSN Messengeren spiser nogle af de chat-linier jeg får, specielt fra en specifik af mine kontakter, selvom det også (vist nok) er sket ved en anden af mine kontakter.

Jeg har på den stationære kørt A-Patch og fjernet div. reklamer og irriterende "features". Dog ikke nogen der har noget at gøre med timeout eller lignende...

Kører på begge maskiner med den sidst nyeste officielle version.

HJÆÆÆLP

/Wizax
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
21. dec. 2005 16:08
Kan du ikke prøve at tage et screenshot, jeg forstår hvertfald ikke helt hvad du mener.

Eller tænker du på at en hel besked ikke bliver overført?
Gravatar #3 - wizax
21. dec. 2005 21:02
Hvis min kontakt skriver noget, er der en gang imellem det slet ikke kommer på min skærm, somom vedkommende slet ikke skrev det?
Gravatar #4 - wysiby
21. dec. 2005 22:26
Hvilken messenger bruger din kontakt hvis beskeder nogle gange slet ikke kommer frem?
(Trillian kan gøre dette engang imellem)
Gravatar #5 - Mort
22. dec. 2005 09:32
Jeg bruger Windows Messenger og jeg oplever ofte at de beskeder jeg sender ikke kommer frem. Den bedste måde at sikre at ens beskeder bliver modtaget er at spamme dem mange gange.

Jeg synes at Microsoft's Messenger, om det så er MSN Messenger eller Windows Messenger, er et stort skridt tilbage for Instant Messengers.

Jeg har endnu ikke set nogen Messenger som var bedre end den gamle ICQ (Fra før AOL købte det og lavede det til et reklame monster).
Gravatar #6 - wizax
22. dec. 2005 11:13
hmmm.. jeg vil lige høre ham om hvad ham bruger..... det kan jo være han bruger Windows messengeren... ikke så nørdet at det gør noget...

takker for input, jeg vender frygteligt tilbage :-)
Gravatar #7 - svappe
22. dec. 2005 13:51
Har haft en del problemer med folks Windows Messenger, problemer som ikke er der i msn messenger. Så uanset hvad, hvis du bruger windows messenger, ville jeg anbefale at skifte til msn messenger...

Those where the days....
Gravatar #8 - Mort
23. dec. 2005 09:19
Jeg har prøvet MSN messenger, men den virker utroligt meget om det reklame monster som ICQ blev til da AOL overtog det.

Der er utroligt mange features indbygget, som jeg aldrig vil bruge til noget og hvis knapper man ikke kan få til at forsvinde. Den minder mig lidt om en ghetto bil med DVD afspiller, widescreen TV, brede fælge, CD karusel, enorme bashøjtalere, spolere, brede alu fælge, jetmotorer og katapultsæde - Når alt man har brug for er at kunne køre ned og hente mælk i supermarkedet.
Gravatar #9 - svappe
23. dec. 2005 10:49
webmessenger.msn.com, som er den stærkt skrabet udgave...

Hvis det kun er IM du er efter...

Synes ikke det er så slemt, sidder alligevel aldrig og kigger på den...
Gravatar #10 - hgul
24. dec. 2005 08:31

Med a-patch kan du fjerne meget af det gejl, og hvis det er fanerne du hentyder til, kan MSN selv fjerne dem ..
Gravatar #11 - amokk
24. dec. 2005 23:54
#10 med trillian kan du fjerne alt sådan noget, uden at installere patches...
Gravatar #12 - wizax
25. dec. 2005 18:41
så har jeg kigget.... vi bruger begger MSN Messenger ver 7.5 build 0311... det skulle være den sidst nyeste?
Gravatar #13 - gentleman_finn
26. dec. 2005 15:30
Bruger din ven nogle specielle tegn i sit msn navn? fx arabiske bogstaver, eller andet gøgl, det kan godt få samtalerne til at se ret mærkelige ud!!
Gravatar #14 - slane
26. dec. 2005 17:26
Jeg har selv haft problemet. Pisse irriterende.
Jeg løste det ved at fjerne flueben i "bevar automatisk en oversigt over mine samtaler" under "meddelelser" i "indstillinger".

Faktisk var det også en speciel kontakt det oftests skete med, i mit tilfælde. Men ovenstående løste problemet. =)
Gravatar #15 - svappe
27. dec. 2005 07:39
Er det overhovedet lovligt at opbevarer samtaler?
I så fald burde personen vil informeres først?
Gravatar #16 - wizax
27. dec. 2005 07:56
#13: nope, ikke engang danske specialtegn.

#14, det vil jeg se om jeg har slået til... det mener jeg dog ikke, men det kan jo ikke skade at checke :-)
Gravatar #17 - amokk
27. dec. 2005 15:50
#15 nej, det er heller ikke lovligt at opbevare dine SMS beskeder, de mails du får eller de breve folk sender til dig...

så hvis du en dag modtager en SMS besked, skal du huske at skrive tilbage til afsenderen og spørge, om det er i orden at du opbevarer denne SMS, og ligeledes informere ham om hvorvidt han må opbevare den SMS hvor du spørger om du må opbevare den SMS han har sendt...
Gravatar #18 - wizax
27. dec. 2005 22:15
#14: checket nu... den var slået fra :-(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login