mboost-dp1

Mirc ident problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Calu
3. okt. 2006 08:10
yeah, det er såment ganske simplet, jeg sidder her på skolen og kunne godt tænke mig at logge på mirc, jeg får dog dette:

(10:07:08) -irc.quakenet.org- *** Looking up your hostname
(10:07:08) -irc.quakenet.org- *** Checking Ident
(10:07:09) -irc.quakenet.org- *** Found your hostname
(10:07:18) -irc.quakenet.org- *** No ident response
(10:07:18) —› takeover lamers are not welcome on quakenet - grow up.
(10:07:18) —› error: Closing Link: Caluen by port80a.se.quakenet.org (G-lined)

jeg må sige, jeg tror det er skolens system der ikke tillader det, kan ikke finde noget i min opsætning. men virkede tidligere, og en client som WoW virker også.

håber det var uddybende nok, og nogen kan hjælpe ;)
på forhånd tak
Gravatar #2 - Derfor
3. okt. 2006 08:12
Det er deres Router der ikke tillader det, jeg havde samme problem da jeg gik på Efterskole.
Gravatar #3 - buch
3. okt. 2006 08:16
Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, og hvilke porte det benytter.

Men findes der ikke en web baseret klient, går ud fra det fungere på samme måde som icq og messenger?
Gravatar #4 - Calu
3. okt. 2006 08:23
har hørt der findes et program der går uden om, b0rk eller sådan noget, nogen der kender det?
Gravatar #5 - Derfor
3. okt. 2006 08:24
#3 Jo der findes mange men som de kan se sidder han på Quakenet, og det er sikkert det han skal bruge, og web baserede irc klienter hænger sammen med den server de ligger på altså en irc server for sig.
Gravatar #6 - nesia
8. okt. 2006 12:05
Det ser da ikke ud til at være på grund af din ident, men nærmere fordi en/nogle fra din skole har lavet takeovers på Quakenet og derfor er blevet g-lined (banned).

Du kan eventuelt prøve at tilslutte dig gennem en proxy for at be-/afkræfte min påstand.

Du kan sagtens tilslutte dig Quakenet's servere uden ident slået til.
Gravatar #7 - Cloud02
8. okt. 2006 12:53
identd benytter sig ad port 113, så den er nok lukket :)
Gravatar #8 - themuss
8. okt. 2006 15:47
Det ser da ikke ud til at være på grund af din ident, men nærmere fordi en/nogle fra din skole har lavet takeovers på Quakenet og derfor er blevet g-lined (banned).
Helt korrekt set.
Gravatar #9 - amokk
9. okt. 2006 13:37
Jeg er sikker på det er Anna der har ryddet op i vores kanal, og banned dem så hårdt, dem der troede de skulle lave takeovers
Gravatar #10 - themuss
9. okt. 2006 15:04
ARGH jeg var lige ved at smide en sjov efter #9, så så jeg det var amokk. :/

(Sidebemærkning: så har jeg hørt, at ham der Basshunter skulle lide af Tourette-syndrom, andre der kan be/afkræfte det?)
Gravatar #11 - stodderen
9. okt. 2006 15:09
ja, har set et svnesk interview hvor han indrømmer det
Gravatar #12 - amokk
9. okt. 2006 16:21
ARGH jeg skulle lige til at smide en sjov efter #10, indtil jeg så det var themuss

#10 kig på wikipedia, der står det...
Og hvis du kigger godt efter i videoen kan du se han har små tics og spasmer med hovedet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login