mboost-dp1

Monitor-problem!

Gå til bund
Gravatar #1 - Ener
30. sep. 2003 11:13
For et par uger siden gik min monitor i stykker. Lige pludselig slukkede den bare, der lugtede brændt og den ville ikke tænde igen. Jeg fik så en splinterny af forsikringen, men efter 5 minutter gjorde den nøjagtig det samme. Det er i øvrigt en Samtron 96B. Nogen der ved hvordan det kan ske? Jeg har en mistanke om, at den måske brænder af pga. en ustabil spænding, da jeg bor i en gammel lejlighed osv... Jeg har prøvet at skifte grafikkort ud, men det hjælper ikke, og det hele virker fint med min gamle 14" monitor...
Gravatar #2 - Kadann
30. sep. 2003 11:23
Det kan være at du kører en opløsning eller refreshrate, som skærmen ikke kan klare?
Gravatar #3 - Gruesome
30. sep. 2003 11:29

Man skulle da næsten synes den selv kunne finde ud af at slukke. Lyder underligt.
Gravatar #4 - Ener
30. sep. 2003 11:31
Jeg satte skærmen op i 1280x1024 (75Hz), hvilket den sagtens kan klare: Max. 1600x1200 og i lavere opløsninger op til 110 Hz. Det er desværre ikke her problemet ligger tror jeg...
Gravatar #5 - Kadann
30. sep. 2003 11:34
#3 -

Sandt, det burde nyere skærme kunne klare selv.. men, det er jo en mulighed.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login