mboost-dp1
Mozilla smider keyboardet ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Har haft følgende problem i et stykke tid, først med Fluxbox, nu med Waimea, så vidt jeg husker både med Mozilla 1.2 og 1.3.
Problemet er at Mozilla smider keyboardet ved "fejl".
"Fejl" er en af følgende: Server Not Found, eller Google's "Your search did not match any documents"
WTF is going on ??
Har haft følgende problem i et stykke tid, først med Fluxbox, nu med Waimea, så vidt jeg husker både med Mozilla 1.2 og 1.3.
Problemet er at Mozilla smider keyboardet ved "fejl".
"Fejl" er en af følgende: Server Not Found, eller Google's "Your search did not match any documents"
WTF is going on ??
#4 - Det er Mozilla der stopper totalt med at tage imod input, fx efter en mislykket google search
Mozilla ved jo intet om nogen fejl overhovedet, derfor fatter jeg ikke en brik :)
Det sidste er også pænt irriterende, med det er vist nok en "this behavior is by design"-fejl ;)
Edit: Tilsyneladende ingen problemer når jeg klikker på linket overfor .. jeg skal selv ind på google og taste ikke-eksisterende keywords ind for at få den til at fucke up
Mozilla ved jo intet om nogen fejl overhovedet, derfor fatter jeg ikke en brik :)
Det sidste er også pænt irriterende, med det er vist nok en "this behavior is by design"-fejl ;)
Edit: Tilsyneladende ingen problemer når jeg klikker på linket overfor .. jeg skal selv ind på google og taste ikke-eksisterende keywords ind for at få den til at fucke up
For satan! Så skal man lige prøve og skriver "sadasdasdasd" ind for at få et ikke-eksisterende keyword... Nejnej, dem har vi sgu 40 af. LORTEGOOGLE!
@West
Du tror ikke det er fordi du har slået sloppy focus til? Prøv at før musen over topbaren på vinduet og se om den så tager imod respons igen. Hvis ikke har jeg ingen idé.
Du tror ikke det er fordi du har slået sloppy focus til? Prøv at før musen over topbaren på vinduet og se om den så tager imod respons igen. Hvis ikke har jeg ingen idé.
Gruesome - Nope .. og det er faktisk pænt irriterende, da det har fulgt mig helt tilbage fra Debian af (kører Gentoo nu) .. derfor må der jo også være andre der kender det !?
Men hey, det har da i det mindste lært mig at skrive ordentligt .. ;)
Eller tak for respons til alle :)
Men hey, det har da i det mindste lært mig at skrive ordentligt .. ;)
Eller tak for respons til alle :)
X ? Hmm ....
Det er en XFree86 4.3.0r2 på et MSI GF4-Ti4600, som ellers virker fint det meste af tiden :)
Det er en XFree86 4.3.0r2 på et MSI GF4-Ti4600, som ellers virker fint det meste af tiden :)
Nu da det er blevet en brokketråd over Mozilla så vil jeg gerne brokke mig over min også. Den læser nemlig ikke ~/.mozilla/Gruesome/pcb0c3oz.slt/history.txt men skriver fint til den (ja rettighederne er rigtige). -rwxrwxrwx 1 gruesome gruesome 163332 2003-06-28 23:25 history.txt
... Det er Moz 1.3 der er snak om.
Desuden er min skærm ved at brænde af! :P
... Det er Moz 1.3 der er snak om.
Desuden er min skærm ved at brænde af! :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.