mboost-dp1
Mozilla Thunderbird?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Kører med Windows Vista og Windows XP og ville egentlig gerne ha' at Thunderbird henter mails fra begge systemer..
Er der en måde man kan få Thunderbird til at få mails fra både XP mail mappen (X:\Documents and Settings\Brugernavn\Application Data\Thunderbird\) hvis man ser på det når man er i Vista.
Eller omvendt fra XP at hente mails fra (X:\Users\Brugernavn\AppData\Roaming\Thunderbird)
Det ville være rart hvis nogen vidste om dette kunne lade sig gøre, så man slipper for at kopiere filer fra den ene mappe til den anden for at få alle sine mails når man køre med 2 OS's...
På forhnd tak BS!
Er der en måde man kan få Thunderbird til at få mails fra både XP mail mappen (X:\Documents and Settings\Brugernavn\Application Data\Thunderbird\) hvis man ser på det når man er i Vista.
Eller omvendt fra XP at hente mails fra (X:\Users\Brugernavn\AppData\Roaming\Thunderbird)
Det ville være rart hvis nogen vidste om dette kunne lade sig gøre, så man slipper for at kopiere filer fra den ene mappe til den anden for at få alle sine mails når man køre med 2 OS's...
På forhnd tak BS!
Det burde du kunne. Jeg vil foreslå at du forsøger at bruge den samme profil i både xp og vista.
HVis du ikke er helt med så gøres det på følgende måde.
Kopier mappen med din profilen(hvis du har en du ønsker at gemme) til det ønskede sted.
Find komandopromten frem og naviger til mappen hvor thunderbird er installeret.
Skriv "thunderbird.exe -p", vælg opret profil, tryk næste, vælg den ønskede placering.
Tryk færdig.
Dette gøres med samme mappe i både xp og vista.
NOTE:
Jeg har ikke sælv prøvet det, men jeg tror at der måske kunne være et problem med rettighederne til filerne, men du må prøve dig frem.
Held og lykke. :)
HVis du ikke er helt med så gøres det på følgende måde.
Kopier mappen med din profilen(hvis du har en du ønsker at gemme) til det ønskede sted.
Find komandopromten frem og naviger til mappen hvor thunderbird er installeret.
Skriv "thunderbird.exe -p", vælg opret profil, tryk næste, vælg den ønskede placering.
Tryk færdig.
Dette gøres med samme mappe i både xp og vista.
NOTE:
Jeg har ikke sælv prøvet det, men jeg tror at der måske kunne være et problem med rettighederne til filerne, men du må prøve dig frem.
Held og lykke. :)
jeg instaleret i samme mappe, og vupti mozilla trode at jeg opdateret bibeholdte mine info. og nu er min mail identisk(xp og vista køre på separate drev og mine programmer på et 3. desvære har jeg ikke fundet en løsning til at gøre det samme med SuSe)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.