mboost-dp1
MSN humørikon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jep..
c: - documents and settings - Din bruger - Application data - Microsoft - MSN Messenger..
Og der ligger der en hulens masse mapper og i en af dem er der nogle mapper der hedder UserTile o.s.v.
Bare find den mappe der fylder mest.
Der ligger alle dine filer i .dat filer, men bare omdøb dem til .gif
Det er en pine at sætte dem alle ind da navnene er helt hen i vejret, men det virker. Jeg gør det hver gang inden jeg formaterer..
c: - documents and settings - Din bruger - Application data - Microsoft - MSN Messenger..
Og der ligger der en hulens masse mapper og i en af dem er der nogle mapper der hedder UserTile o.s.v.
Bare find den mappe der fylder mest.
Der ligger alle dine filer i .dat filer, men bare omdøb dem til .gif
Det er en pine at sætte dem alle ind da navnene er helt hen i vejret, men det virker. Jeg gør det hver gang inden jeg formaterer..
Kan det være rigtigt at der i min folder som #4 linker til ligger en masse som hedder background, custum Emoticons osv osv?
Har bare almindeligt MSN live / 8
Har bare almindeligt MSN live / 8
Jeg har bare en masse mapper der består af tal.
kører WLM 8.0 (8.0.0812.00) nok ikke at det gør den store forskel.
Men har vist heller ikke nogen custom emotiocons liggende.
kører WLM 8.0 (8.0.0812.00) nok ikke at det gør den store forskel.
Men har vist heller ikke nogen custom emotiocons liggende.
har lige formateret min bærbare og har derfor ikke ret mange emetiocons liggende og har også kun 5 forskellige mapper som består af masser af tal... underligt
har lige formateret min bærbare og har derfor ikke ret mange emetiocons liggende og har også kun 5 forskellige mapper som består af masser af tal... underligt
Hold da kæft en flok poptøser i er...
tror vist der er nogen der har taget fejl af newz.dk og www.olivianet.dk :P
tror vist der er nogen der har taget fejl af newz.dk og www.olivianet.dk :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.