mboost-dp1
MSN Messenger 7.0-problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Har det problem, at når jeg kører Messenger 7.0 final, går programmet i stå og reagerer enten slet ikke på input, eller lukker bare med det samme.
Det underlige er, at jeg godt kan køre programmet som proces, kan logge på og alt det, men så snart jeg maksimerer det, opstår problemet.
Kører XP Home med SP2. Da jeg havde 7.0 Beta med nøjagtig samme computer-konfiguration, var der ingen problemer.
Så hvis nogen har ideer til forslag eller har oplevet samme problem, så skriv.
EDIT : Forkert placeret
Det underlige er, at jeg godt kan køre programmet som proces, kan logge på og alt det, men så snart jeg maksimerer det, opstår problemet.
Kører XP Home med SP2. Da jeg havde 7.0 Beta med nøjagtig samme computer-konfiguration, var der ingen problemer.
Så hvis nogen har ideer til forslag eller har oplevet samme problem, så skriv.
EDIT : Forkert placeret
http://support.msn.com/contactus_emailsupport.aspx...
Linket er en support form som du skal udfylde til msn teknisk support jeg tror at de kan hjælpe dig med at få løst dit problem
Linket er en support form som du skal udfylde til msn teknisk support jeg tror at de kan hjælpe dig med at få løst dit problem
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.