mboost-dp1
Multilingualt CMS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg leder efter et sitesystem, der er multilingual.
Hvad jeg helt nøjagtigt ønsker er; Når jeg skriver en nyhed/artikel/whatever så skal den kunne skrives/vises på forskellige sprog. Findes den ikke på et sprog, så skal teksten fra default sproget vises (artikkel skrives f.eks på Engelsk, men brugeren vælger dansk. I stedet for at artiklen mangler, skal den så vises på engelsk).
Jeg bruger normalt e107 v 0.617 men den understøtter ikke dette. v0.7 kommer heller ikke til at understøtte det, der skal man skrive en ny artikel, med en ny ID, og hvis den ikke findes på et bestemt sprog, så er det bare sur røv, for så får brugeren den bare ikke at se.
PHPNuke ser heller ikke ud til at understøtte det.
GuppY kan kun håndtere to sprog. Det er ikke helt nok, til det det skal bruges til. Lige i øjeblikket skal den håndtere tre sprog, med med tiden skulle det tal gerne nå højre op.
GuppY bruger heller ikke databaser, men det kukke jeg så evt. blive nødt til at leve med, hvis bare det havde understøtter flere sprog.
Så er der Mambo. Den kræver et suspekt hack, som jeg ikke kan få til at virke.
Er det nogle der har nogle forslag?
Det skal være et sitesystem der bruger PHP og MySQL.
Hvad jeg helt nøjagtigt ønsker er; Når jeg skriver en nyhed/artikel/whatever så skal den kunne skrives/vises på forskellige sprog. Findes den ikke på et sprog, så skal teksten fra default sproget vises (artikkel skrives f.eks på Engelsk, men brugeren vælger dansk. I stedet for at artiklen mangler, skal den så vises på engelsk).
Jeg bruger normalt e107 v 0.617 men den understøtter ikke dette. v0.7 kommer heller ikke til at understøtte det, der skal man skrive en ny artikel, med en ny ID, og hvis den ikke findes på et bestemt sprog, så er det bare sur røv, for så får brugeren den bare ikke at se.
PHPNuke ser heller ikke ud til at understøtte det.
GuppY kan kun håndtere to sprog. Det er ikke helt nok, til det det skal bruges til. Lige i øjeblikket skal den håndtere tre sprog, med med tiden skulle det tal gerne nå højre op.
GuppY bruger heller ikke databaser, men det kukke jeg så evt. blive nødt til at leve med, hvis bare det havde understøtter flere sprog.
Så er der Mambo. Den kræver et suspekt hack, som jeg ikke kan få til at virke.
Er det nogle der har nogle forslag?
Det skal være et sitesystem der bruger PHP og MySQL.
Er der ingen, slet ingen?, der kender til noget der kan bruges?
Er der en der (mod betaling) kan modificere e107, så det kan bruges, så? Og hvad vil det evt. komme til at koste?
Er der en der (mod betaling) kan modificere e107, så det kan bruges, så? Og hvad vil det evt. komme til at koste?
har du kigget på apaches idbyggede sprog funktioner eller skal det være dymanisk.
har du kigget på http://www.la-grange.net/cms eller http://www.cmsmatrix.org/.
har du kigget på http://www.la-grange.net/cms eller http://www.cmsmatrix.org/.
Burningshadow: prøv Typo3 - www.typo3.org - noget sværere end PHP-fusion, men det kan trix.. du skal dog regne med cirka 50 MB forbrug til CMS'et
The license
GPL has the appeal that the software is as free as it ever gets - and that attracts developers and users. On the other hand it offers no legal way to avoid "moral misuse" of Typo3.
But I will express my wish here that Typo3 is not used to spread material that is against the word of the Bible and the human rights. For instance don't use TYPO3 for NewAge publications, anti-christian messages, sexually explicit material, extreme political propaganda and so on. You'll be the judge yourself, but please respect this wish!
Finally, we are kind people, not stupid. Please read the GPL rules for TYPO3 carefully. If you break them, we roll you in tar and feathers...
Ok, så hvis jeg vælger at bruge TYPO3, så bliver det kun på nogle af mine sites. Ikke noget med at benytte samme CVS på alle sites ;-(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.