mboost-dp1
Mus hakker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min mus hakker når, jeg når ind til windows og musen lige er kommet frem, det samme gør den ved alle mine spil så de ikke kan spilles, det er kun spil hvor musen hakker.
Jeg har forsøgt med tidligere versioner af muse driver og lagt de nyeste ind men det hjalp ikke noget, har selfølgelig afinstalleret de gamle driver først.
Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg har forsøgt med tidligere versioner af muse driver og lagt de nyeste ind men det hjalp ikke noget, har selfølgelig afinstalleret de gamle driver først.
Er der nogen der kan hjælpe?
Det lyder som et af 2 problemer.
1) Ressource mangel eller konflikt, Hvor stor er din Maskine, Bruger du USB mus, hvor USB'en også bliver brugt til andet?
2) Drivere. Jeg har dårlige erfaringer med specielt Logitechs drivere på ældre maskiner. Hvis du har USB mus, kan det være en ide, at opdatere driverne til Bundkortet....
Ellers er der vist kun at skifte musen....
1) Ressource mangel eller konflikt, Hvor stor er din Maskine, Bruger du USB mus, hvor USB'en også bliver brugt til andet?
2) Drivere. Jeg har dårlige erfaringer med specielt Logitechs drivere på ældre maskiner. Hvis du har USB mus, kan det være en ide, at opdatere driverne til Bundkortet....
Ellers er der vist kun at skifte musen....
Det er en 2800+ med 1 GB ram (2700) bios er næsten lige blevet opdateret og problemet er der selvom jeg bruger ps2 eller usb, jeg har prøvet med en anden mus som var mit første bud, men det hjalp ikke.
Det kan også være grafikkort driverne...
Prøv evt. at deaktivere nogle features i DX med dxdiag (Jeg har haft et lignende problemer med nogle bug-fyldte lydkort-drivere)
Det kan også være grafikkort driverne...
Prøv evt. at deaktivere nogle features i DX med dxdiag (Jeg har haft et lignende problemer med nogle bug-fyldte lydkort-drivere)
Ja det lyder som en god ide, men kan først prøve det senere da jeg sidder på mit arb. tror jeg kører alle de gamle driver ind igen og forsøger mig derfra.
Kan man fjerne DX for jeg har en lille anelse om det kan være det, fik ny version efter jeg installerede et nyt spil.
Kan man fjerne DX for jeg har en lille anelse om det kan være det, fik ny version efter jeg installerede et nyt spil.
Man KAN godt fjerne DX, men der er så vidt jeg ved kun den manuelle måde!
Start dxdiag op og noter hvilke filer din version af directx bruger, og genstart i fejlsikret tilstand, og slet dem
Nogle grafikkort drivere crasher dog hvis der ikke er nogen DX installeret, men så kan du afinstallere dine grafikkortdrivere, og bruge VGA indtil DX kører igen ;)
Man KAN godt fjerne DX, men der er så vidt jeg ved kun den manuelle måde!
Start dxdiag op og noter hvilke filer din version af directx bruger, og genstart i fejlsikret tilstand, og slet dem
Nogle grafikkort drivere crasher dog hvis der ikke er nogen DX installeret, men så kan du afinstallere dine grafikkortdrivere, og bruge VGA indtil DX kører igen ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.