mboost-dp1

Netværk

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
9. okt. 2003 06:37
Hjemme bruger jeg det netkort der sidder i min bærbare pc fra fødslen og de indstillinger som min internetudbyder nu kræver.
I skolen skal jeg bruge et trådløst netværkskort og der skal indstilles en masse i IE.

Kan man ikke lave det sådan at man aktiverer en indstilling for skolen og en indstilling for derhjemme?
Jeg kører WinXP HE.
Gravatar #2 - Norton
9. okt. 2003 14:55
du kan vel bare lave 2 brugere
Gravatar #3 - Kadann
9. okt. 2003 15:49
Bruger du to forskellige netkort, er det vel ikke et problem? Internet indstillingerne står bare til "ring aldrig op til en forbindelse", og du får netværksforbindelse gennem det netkort hvor der nu er forbindelse til?

Der burde ikke være noget specielt i det, I guess..?
Gravatar #4 - Mozez
13. okt. 2003 17:22
Hvordan skal jeg så stille det op Kadann? Jeg bruger to kort.
Gravatar #5 - Kadann
13. okt. 2003 19:47
#4 -

Du skal ikke stille noget op, så vidt jeg kan se.. dine internetindstillinger skal bare stå til at bruge LAN forbindelse.. Så snupper den bare den forbindelse der er til rådighed.. om det så er dit trådløse eller det indbyggede.

Det vil jo ikke konflikte, når du ikke bruger samme netkort til begge ting..
Gravatar #6 - Mozez
13. okt. 2003 20:15
Jamen hvad så med at der ikke skal bruges proxy når jeg er hjemme og der skal bruges proxy på skolen?
Kan man lave noget smart?
Gravatar #7 - Kadann
13. okt. 2003 20:30
#6 -

Så skal du nok snuppe det forslag fra #2.. lav to brugere, og sæt skidtet op hver for sig.

Ellers er det bare den manuelle vej hver gang.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login