mboost-dp1
Netværk på thinkpad
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en thinkpad 380d, med et compaq netilingent 10/100 pc card i en pcmcia port, jeg har installeret kortet, en protokol til kortet, netværks software.
Men når jeg laver en net install disk på min xp, som den skal kobles sammen med går det fint nok, men når pcen bliver genstartet før jeg en medelelse om at det ikke virker!
Hvad gør jeg?
Men når jeg laver en net install disk på min xp, som den skal kobles sammen med går det fint nok, men når pcen bliver genstartet før jeg en medelelse om at det ikke virker!
Hvad gør jeg?
Det er ikke fordi du skal installere netkorts driveren som en tredieparts driver under xp installationen?
Sidder lidt og undrer mig over om det har noget med tråden at gøre for jeg har sjældent set et spørgsmål som er så kryptisk.
Sidder lidt og undrer mig over om det har noget med tråden at gøre for jeg har sjældent set et spørgsmål som er så kryptisk.
En lille forklaring (efter hvad jeg kan tyde):
Når man i WindowsXP vil oprette en trådløst hjemmenetværk, følger man en guide hertil. I guiden indstiller man ting om kryptering, SID osv. Til sidst kan man vælge om man vil oprette en floppydisk, som kan indstille andre computere til netværket eller om man vil indstille andre computere manuelt.
Men når hejkaj har oprettet denne disk og bruger den på sin windowsXP, så virker det ikke.
Er det en mulig forklaring ?
Når man i WindowsXP vil oprette en trådløst hjemmenetværk, følger man en guide hertil. I guiden indstiller man ting om kryptering, SID osv. Til sidst kan man vælge om man vil oprette en floppydisk, som kan indstille andre computere til netværket eller om man vil indstille andre computere manuelt.
Men når hejkaj har oprettet denne disk og bruger den på sin windowsXP, så virker det ikke.
Er det en mulig forklaring ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.