mboost-dp1
ny computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle på newz.dk
Jeg er igang med at køre en ny pc, og jeg har funden en på ebay. Den er faktisk tæmmelig up-to-date (efter min menin), og koster åbenbart kun 1811 kr. Kan i sige mig om dette er et godt køb? Jeg ved godt at han kun shipper til USA, og det er netop derfor jeg har sent ham en email med spørgsmålet om at sende dil DK... Men er dette et godt køb til b.la fremtidige spil?
Link til pc:
http://cgi.ebay.com/AMD3200-RADEON-800XL-1GIG-RAM-...
//Simon
Jeg er igang med at køre en ny pc, og jeg har funden en på ebay. Den er faktisk tæmmelig up-to-date (efter min menin), og koster åbenbart kun 1811 kr. Kan i sige mig om dette er et godt køb? Jeg ved godt at han kun shipper til USA, og det er netop derfor jeg har sent ham en email med spørgsmålet om at sende dil DK... Men er dette et godt køb til b.la fremtidige spil?
Link til pc:
http://cgi.ebay.com/AMD3200-RADEON-800XL-1GIG-RAM-...
//Simon
alene det grafikkort der sidder i den koster ca 2000 kr på edbpriser... der er nok dele for 5-6000 kr (inkl winxp) i den maskine der
nu aner jeg intet om ebay, men har du checket at mindsteprisen er opnået på auktionen? Der skal nok komme nogle flere bud på de 2 dage der er tilbage...
nu aner jeg intet om ebay, men har du checket at mindsteprisen er opnået på auktionen? Der skal nok komme nogle flere bud på de 2 dage der er tilbage...
ja han har allerede svaret at han ikke ønsker at sende den "overseas", såå...
Men en gang lækker hardware, no doubt
Men en gang lækker hardware, no doubt
på ebay står der, at hvis den vidste annonce ikke svarer til forventningerne og man selvfølgelig har købt varen, så skal man have det man har købt tilbage. (dvs. føre en retssag).
Så der kan vel ikke rigtig være nogle problemer?
Jeg var også selv overrasket. Men hvis det er rigtigt, og jeg får det som er det rigtige, er det jo et helt vildt godt køb?
Så der kan vel ikke rigtig være nogle problemer?
Jeg var også selv overrasket. Men hvis det er rigtigt, og jeg får det som er det rigtige, er det jo et helt vildt godt køb?
jeg har spurt ham om det med forsendelse, og han vil gerne sende den til usa. Bare vi giver ham pengene først, så sender han den bagefter. Det er jo sådan set der problemet er ikke?
#7 i henhold til købeloven, som foretninger og lign. skal følge uanset, hvor de måtte befinde sig, er de først berettiget til at træke penge fra din konto efter varen er afsendt. Trækker de pengene før varen er afsendt, er de i stid med købelovens bestemmelser. Modtager du aldrig varen, er du som forbruger beskyttet af købeloven, og vil kunne kræve dine penge tilbage.
Hvordan det forholder sig i forhold til privat salg gennem ebay, foreligger der vist ingen precedens for...må lige finde bogen frem... ;-)
Hvordan det forholder sig i forhold til privat salg gennem ebay, foreligger der vist ingen precedens for...må lige finde bogen frem... ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.