mboost-dp1
Oprettelse af Gmail konto
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey. jeg kunne godt tænke mig en Gmail konto, men hvordan?
Er det en slags lukket beta? Eller skal man inviteres af nogen for at få en konto?
/Oggy
Er det en slags lukket beta? Eller skal man inviteres af nogen for at få en konto?
/Oggy
Du kan få en invite fra mig.
Bare send mig en besked, her over newz-systemet, med dit navn og nuværende e-mail adresse.
Link til besked til mig:
http://www.newz.dk/inbox-form.php?form_action=new&...
Bare send mig en besked, her over newz-systemet, med dit navn og nuværende e-mail adresse.
Link til besked til mig:
http://www.newz.dk/inbox-form.php?form_action=new&...
Jeg har 40 invites tilbage, så send dit navn samt e-mail adresse.
Normalt efter du har brugt din gmail konto et stykke tid får du tilsendt mellem 5 til 50 invites.
Normalt efter du har brugt din gmail konto et stykke tid får du tilsendt mellem 5 til 50 invites.
vil da gerne lige høre om hvordan det er muligt at få så mange?? selv har jeg ikke andet end 12.... ....men 40!!! er det efter hvor meget mere man bruger den eller hvordan er det??
mvh.dk amby
(er ny her inde, så ingen der lige vil sende et svar som PM??)
mvh.dk amby
(er ny her inde, så ingen der lige vil sende et svar som PM??)
Nu har du vel set, at invite-feltet er flyttet ned i venstre hjørne?
Jeg har haft 10 i lang tid, men fik forleden 40 mere...
Jeg fik 4, da jeg åbnede min gmail for et par uger siden. Men jeg nåede kun, at sende 2 og så forsvandt mine 2 sidste invites... :sForsvandt?
Nu har du vel set, at invite-feltet er flyttet ned i venstre hjørne?
Jeg har haft 10 i lang tid, men fik forleden 40 mere...
jeg har brugt nogen af mine 50 invites, men hver gang jeg logger på igen, så er den fyldt op. -tak google! :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.