mboost-dp1
Opstartsproblemer...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej!
Jeg er sikker på at dette forum er lige hvad jeg har ledt efter!!
Når min computer skal starte op i Windows, kommer der en fejl lige før den er ved at være klar. DVs. den kommer og siger at der mangler en fil, men jeg kan bare trykke enter og så kører den vidre og starter windows og alt er godt! Men det er jeg ikke tilfreds med... Det den helt præcist siger den manger er: C:C_ _¨1/BIN/TDDEBUG.386....og jeg skal installere det program som filen tilhører!Men jeg ved ikke hvad det er for et program! Please help med...Nogen forslag til hvordan jeg kan fjerne den fejl?
På forhånd tak!
Mikkel....
Jeg er sikker på at dette forum er lige hvad jeg har ledt efter!!
Når min computer skal starte op i Windows, kommer der en fejl lige før den er ved at være klar. DVs. den kommer og siger at der mangler en fil, men jeg kan bare trykke enter og så kører den vidre og starter windows og alt er godt! Men det er jeg ikke tilfreds med... Det den helt præcist siger den manger er: C:C_ _¨1/BIN/TDDEBUG.386....og jeg skal installere det program som filen tilhører!Men jeg ved ikke hvad det er for et program! Please help med...Nogen forslag til hvordan jeg kan fjerne den fejl?
På forhånd tak!
Mikkel....
Eller ... Ju9or:
1. Format c:
2. Installer en rigtig Windows (2000 =)
3. ???
4. PROFIT !
Umm ... eller måske ikke .. nå. :P
1. Format c:
2. Installer en rigtig Windows (2000 =)
3. ???
4. PROFIT !
Umm ... eller måske ikke .. nå. :P
Eller ... hvad med:1. Format c:2. Installer DOS 6.22
Må indrømme jeg mangler go'e gamle DOS nogle gange....
Havde engang en 80486 DX-2 66Mhz 8Mb RAM... *snøft*
*hyy-yy-yy-l*
*snif* .. I'm ok... Sorry... just got a bit sentimental...won't happen again... *snif*
Jaaaaaaa .... kan huske de goe gamle dage , fuckede rundt på min fars monster-486 DX-33 ... med Win3.11 og Turbo Pascal ... og .. og ....
* vrææææææælll !!!! *
Fuck dig Ju9or !!
:')
* vrææææææælll !!!! *
Fuck dig Ju9or !!
:')
Heeeey Hektor hvad fanden laver du din narreagtige østershjerne, du skal kraftedermameda ikk slette min fucking post bare fordi .... øøeeh .... ja hvorfor egentlig? Keder du dig? Idiot?
;)
;)
Yep folks ... denne thread er nu officiel flamer thread!
Så KOM så med alle jeres mandlige hormoner en gang for alle, ud med det, kom!
I må gerne flame Hektor oxo =)
Så KOM så med alle jeres mandlige hormoner en gang for alle, ud med det, kom!
I må gerne flame Hektor oxo =)
Når jeg er på nettet(56 K :0( ) og bruger Internet Explorer, går der ca. 10 og så er det lige som om at den går offline et par minutter! Jeg har netop hentet den nyeste I.E... Nogen gode råd??
du skal sætte dit modem til at forbinde med 56000 kb/s eller mindre, eller kan den finde på at slå fra efter noget tid.
Du kan ændre det i konfigurationen for dt modem under netværk via modem.
Du kan ændre det i konfigurationen for dt modem under netværk via modem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.