mboost-dp1

Partitionering på en Toshiba Notebook

Gå til bund
Gravatar #1 - hello
13. jun. 2005 09:58
Er nogle af jer der har prøvet at partitionere på min Toshiba Notebook denne er prøvet at gøre det på er en Toshiba Notebook Satelite SA50-106 ? jeg ville sætte pris på lidt hjælp da der er et underligt system ?
Gravatar #2 - nightH
13. jun. 2005 10:13
selv HELLO, prøv lige at læse korrektur på dit indlæg, du starter med at spørge os newz´s læsere om hvor mange af os der har rodet med din (som i din personlige) toshiba bærbar, (det er der ikke nogen der har gjort, vil jeg gætte på). derefter fortsætter du med en gang sort snak, og slutter af med at bede om hjælp.

nå men ser vi bort fra disse komnikationsproblemer, så må jeg jo bede dig om (klare) svar på nogle spørgsmål , så som :
1. hvad er dit problem ? er det at du ikke kan boote op en bootbar enhed (USB, CD, FLOPPY etc.) og partitionere?
2. er det fordi du får fejlmeddelser pga. fejl i filsystemet ?
jeg kan godt stille flere spørgsmål på nuværende tidspunkt, men ser ingen grund til at gøre dette før jeg får nogle oplysninget/svar på spørgsmål fra dig.
Gravatar #3 - SKREWZ
13. jun. 2005 13:20
#1 -- GNU/Linux eller Windows?
Gravatar #4 - Deternal
13. jun. 2005 13:34
#1: Du kan hente et cd image (iso) fra www.sysresccd.org og bruge qtparted til at partitionere din harddisk med - det kan klare både fat, vfat, reiser, ext2, ext3 etc.

Vær opmærksom på at du mister de data der er på harddisken når du ompartitionerer idet der skal formatteres.

Alternativt kan du installere windows fra ny af, da du får mulighed for at partitionere når du gør det.
Gravatar #5 - hello
13. jun. 2005 19:45
Undskyld for mit meget usammenhængede post jeg har været syg og er meget afkræftet den uge og da det meste af mine posts er på engelsk så er mit dansk nok blivet lidt rusten. Toshiba `s genindstallation cd`er "2" stk. Er meget anderledes end de fleste
windowsXP Home indstallation / geninstallation cd´er og måden man Partitioneré er total anderldes.

The Recovery process includes two procedures. "Recovery entire Hard disk" and "Expert Recovery mode." What is the best way to run the "Expert Recovery mode"? hele genindstallation FAQ er i linket nedenunder

http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/Tos...
Gravatar #6 - Deternal
13. jun. 2005 23:50
Du skal jo bare følge instruktionerne - hvis du ikke kan det må du betale dig fra det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login