mboost-dp1

Plet på IBM skærm

Gå til bund
Gravatar #1 - Azuria
11. maj 2006 07:47
Hejsa
Nogen der ved om en sådan plet som denne går under garantien på en IBM laptop (T42)
Pletten er under skærmen.
Altså så den ikke bare kan vaskes/pudses af.

På billedet kan ses at den fylder 9 pixels... men de godtager den nok ikke som pixelfejl.
Gravatar #2 - buch
11. maj 2006 08:00
Det er vel det man kalder en delvist defekte pixels, de lyser men kan ikke skifte farve.

Jeg ville prøve at ringe til IBM Danmark, du skal ikke spørge om det er noget der går ind under garantien, men i stedet sige at du gerne vil vide hvor man kan indlevere den fordi du har 9 pixelfejl i samme område. Der vil supporteren enten give dig en adr. og bekræfte at du kan få den lavet, eller afvise kravet.
Gravatar #3 - Azuria
11. maj 2006 11:30
Problemet er bare at det er ikke døde/faste pixels.
Hvis jeg placerer musen over, og bevæger hovedet fra side til side, kan jeg se at forholdet imellem de 2 ting flytter sig.
Det vil sige, at den er en anelse hævet over displayet.
Jeg frygter det er et insekt der har placeret sig der, og er blevet mast under transport.
Gravatar #4 - ldrada
11. maj 2006 11:42
Det er ligemeget. Det er en defekt som du ikke selv kan fixe uden at bryde garantien, derfor anbefales det at du bare ringer til support, siger du har 9 pixelfejl i samme område og bliver henvist til et værksted. Inde på værkstedet kan du så forklare dem at det i virkeligheden ikke er pixelfejl, men bare ikke er i orden.

Jeg kan forstå på dit indlæg at det er en ny laptop og at fejlen var der fra du købte den?
Gravatar #5 - buch
11. maj 2006 11:42
#3 Det ved IBM Danmark jo ikke noget om, du får bare bekræftet at du kan få den repareret, IBM mindes jeg heller ikke at have hørt noget om at de er nærige med at reparere deres notebooks.
Gravatar #6 - Azuria
11. maj 2006 12:09
#4 Nej, den er ikke ny, den er fra august 05.
Jeg prøver at ringe til support senere..
Gravatar #7 - drbravo
12. maj 2006 20:55

øøh.. Hvordan...

Er det et screenshot eller..?
Gravatar #8 - ldrada
13. maj 2006 00:28
Hvis du kigger godt efter, kan du se at det er et fotografi.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login