mboost-dp1
Printerdeling
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg har en printer som står oppe i et andet rum og bruges af min far og jeg vil gerne have gjort sådan at jeg kan printe nede på mit værelse med den printer... please prøv og hjælp mig....jeg har gjort alt jeg kunne
"please prøv og hjælp mig....jeg har gjort alt jeg kunne"
Prøv at tage en nedstryger, og skær så printeren over på på langs... stil den ene del på dit værelse og den anden del hos din far... så kan man tale om en delt printer...
Jeg kan ikke lige komme på andre måder at gøre det på... Kunne det måske have noget at gøre med at du INGENTING har fortalt om hvilken printer du har, hvilken type netværk, hvilket OS osv?
Prøv at tage en nedstryger, og skær så printeren over på på langs... stil den ene del på dit værelse og den anden del hos din far... så kan man tale om en delt printer...
Jeg kan ikke lige komme på andre måder at gøre det på... Kunne det måske have noget at gøre med at du INGENTING har fortalt om hvilken printer du har, hvilken type netværk, hvilket OS osv?
... Hvis du nu bruger Windows, kunne du for eksempel finde printeren under Kontrolpanel -> Printere og Faxenheder, højreklikke på den, og vælge "Deling". Så du har tydeligvis ikke prøvet alt.
Derudover er jeg enig med #2 - fortæl lidt mere om opsætning osv. Og dit brugernavn er måske heller ikke det mest seriøse.
Derudover er jeg enig med #2 - fortæl lidt mere om opsætning osv. Og dit brugernavn er måske heller ikke det mest seriøse.
det er en hp og jeg har været inde i printer og faxenheder og jeg har været inde i tilføj printer og jeg kan ikke finde den printer som er sat til oppe i den anden ende af huset.problemet er at det er ikke mig som skal dele en printer som er nede ved mig selv, men den skal deles oppe ved kontoret og siden den er tilkoblet der kan jeg jo ikke se den på min pc, men tak for et seriøst svar amokk
Hej
1 start med at dele printeren på modtager maskinen.
2 Tjek på din maskine under Netværkssteder->arbejdsgruppekomputere->(navnet på modtager maskinen)->Printere og faxenheder, at den også er til stede. Er den IKKE til stede skyldes det sikkert opsætningen af firewallen, ændre firewallen således at der er hul igennem for printer deling.
3 Såfremt den er tilstede åben den ønskede printer med HØJRE museknap og vælg installer.
1 start med at dele printeren på modtager maskinen.
2 Tjek på din maskine under Netværkssteder->arbejdsgruppekomputere->(navnet på modtager maskinen)->Printere og faxenheder, at den også er til stede. Er den IKKE til stede skyldes det sikkert opsætningen af firewallen, ændre firewallen således at der er hul igennem for printer deling.
3 Såfremt den er tilstede åben den ønskede printer med HØJRE museknap og vælg installer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.