mboost-dp1

Problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Hotsp0t
20. feb. 2004 15:02
Jeg har en gammel Athlon XP 2000+ den sidder på et ECS L7VTA bundkort, jeg satte lortet over i et gammelt kabinet, da jeg fik XP 3200. Men nu vil mine gamle dele ikke virke, Når jeg tænder computeren kører alle blæsere, HD'en og alle drev giver lyd fra sig. Men der kommer intet billede på skærmen overhovedet. som om der er noget i vejen med mit grafikkort. som er et gammelt PCI GF2. Jeg prøvede at skifte det til et AGP GF1. Men ligemeget hjalp det. Nogle der har ideér?
Gravatar #2 - Hotsp0t
20. feb. 2004 15:30
Nu har jeg også lige haft mit Palit GF 4 ti4200 i, og det gav heller ingen respons. Skal jeg bare kyle lortet ud?
Gravatar #3 - Scherlund
20. feb. 2004 15:38
tjek at der ikke sidder en af de små afstands stykker på bundkortspladen der kort slutter dit bundkort. Har selv prøvet det et par gange.

og du har selvfølgelig tjekket at ram og cpu sidder ordentlig. :)
Gravatar #4 - Raenil
20. feb. 2004 15:40
Nu lyder det her som en sur gammel mand, det ved jeg godt, men:
Kunne du ikke tage at navngive din tråd lidt mere specifikt? Min umiddelbare formodning går på, at 99% af alle trådene i et support forum omhandler et problem...
Gravatar #5 - Hotsp0t
20. feb. 2004 15:50
Kortsluttet? vil det sige gameover? eller har man nogle continues?
Gravatar #6 - Hotsp0t
20. feb. 2004 15:52
Sorry #4, kan godt følge dig.

Jeg er meget n00b på newz. Skal nok gøre mig bedre.
Gravatar #7 - Raenil
20. feb. 2004 17:01
Angående dit problem iøvrigt: Jeg har set det to gange før - begge gange fordi et modem kort simpelthen forhindrede bundkortet i at initialisere (jeg lavede dengang service på Compaq maskiner).
Mit forslag: Fjern alt hvad der findes af udvidelser til computeren (kort, diske, cdromdrev, ram-klodser). Sæt derefter grafik-kortet i. Prøv at starte computeren. Hvis det virker nu, sætter du enhederne i en efter en.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login