mboost-dp1
Problem efter opgradering, hjælp mig!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste version 7.0 til Kone version 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at lægge op til et beta program, børn 0.9, og det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
Dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af softwaren.Oven i købet installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op, når jeg starter computeren op og det overvåger alle mine aktiviteter.
Programmer som LAN party 10.3, Drukfester 2.5 og Søndags gameing 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.
Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan i hjælpe mig?På forhånd tak.
Dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af softwaren.Oven i købet installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op, når jeg starter computeren op og det overvåger alle mine aktiviteter.
Programmer som LAN party 10.3, Drukfester 2.5 og Søndags gameing 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.
Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan i hjælpe mig?På forhånd tak.
Dit problem er at du er forældet. Jeg anbefaler at du opgraderer til internet 2.0 og nedgraderer til liv 0.4. Dette vil også medføre en afinstallation af Kone 1.0, dog vil det tage lidt mere gåpåmod at få Kæreste 7.0 ind igen.
Nogle mennesker har held med tillægsmoduler. Blomster 1.2, Chokolade 3.0 og MinkPels XP er kendte utilities, der kan gøre, at Kone 1.0 holder sig i baggrunden, og lader dig køre flere services.
Jeg har hørt at Elskerine 0.1 kan køre uden at Kone 1.0 kan overvåge det. Men kun hvis man ikke register der i Reg. databasen...
/Blue.
Damn du kom før mig:)
/Blue.
Damn du kom før mig:)
ok... jeg fandt den på nettet og skrev den lidt om... ER JEG EN SATAN!!!
(så ikke den var postet på newz...)
ok... jeg fandt den på nettet og skrev den lidt om... ER JEG EN SATAN!!!
(så ikke den var postet på newz...)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.