mboost-dp1
Problem med afspilling af cd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg går ud fra at der er tale om en musik CD. I så fald, kunne det muligvis være en form for DRM (kopibeskyttelse). Det er i så fald en temmelig restriktiv en af slagsen. Vil din computer overhovedet ikke anerkende at CD'en er sat i?
Hvis der vitterligt er tale om kopibeskyttelse, så er mit bedste råd dette: Lad helt være med at købe den slags i fremtiden! Send et tydeligt signal til industrien om at de ikke opnår andet end at tage røven på deres kunder!
Hvis der vitterligt er tale om kopibeskyttelse, så er mit bedste råd dette: Lad helt være med at købe den slags i fremtiden! Send et tydeligt signal til industrien om at de ikke opnår andet end at tage røven på deres kunder!
#1 -- Jep, også min anbefaling. Hvis CD'en alligevel skal ind på computeren, er det nemmere at downloade den. Og jow, den kan skam hentes.
Angående et desideret teknisk råd, må jeg imidlertid være dig svar skyldig. Du kan tage CD'en med i butikken, og beklage dig over, at den ikke kan afspilles i din computer.
Angående et desideret teknisk råd, må jeg imidlertid være dig svar skyldig. Du kan tage CD'en med i butikken, og beklage dig over, at den ikke kan afspilles i din computer.
http://cdexos.sourceforge.net/ ripper de fleste CD'er.
Hvis du ikke kan på din maskine, er en mulighed at rippe den på en anden maskine som kan læse den, også flytte filerne over på din computer.
Om det er lovligt ved jeg faktisk ikke?? men rimeligt mener jeg helt klart det er.
Hvis du ikke kan på din maskine, er en mulighed at rippe den på en anden maskine som kan læse den, også flytte filerne over på din computer.
Om det er lovligt ved jeg faktisk ikke?? men rimeligt mener jeg helt klart det er.
har fået løst problemet, en af mine venner kendte et program til at rippe med, som der virkede fint, og nu har jeg sangene på min computer... ellers tak for hjælpen
#4 - Har ikke prøvet det program du skrev fordi jeg faktis først har læst inde på newz.dk i dag... Men programmet jeg brugte hedder: dBpowerAMP. Og jeg mener at det er lovligt at rippe cd'er når det er til privat brug og du har den orginale cd!
#4 - Har ikke prøvet det program du skrev fordi jeg faktis først har læst inde på newz.dk i dag... Men programmet jeg brugte hedder: dBpowerAMP. Og jeg mener at det er lovligt at rippe cd'er når det er til privat brug og du har den orginale cd!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.