mboost-dp1

Problem med computer.. hjælp!!

Gå til bund
Gravatar #1 - carteblanche
28. feb. 2004 23:47
Når jeg starter computeren op, kommer der en besked frem "Scandskw har med ført en fejl i KERNEL32.dll" Jeg lukker beskedboxen og lidt efter kommer der en ny frem "Cmdninst har med ført en fejl i KERNEL32.dll" og efter at have lukket denne box, kommer en hel tredje meddelelse " FEJL UNDER INDLÆSNING AF EXPLORER.EXE - GENINSTALLER WINDOWS" Jeg har også fået denne besked "Windows kunne ikke behandle registreringsdatabasen. Dette kan rettes ved at genstarte computeren til kommandolinjen og køre SCANREG \FIX.
Ellers er der muligvis ikke nok fri konventionel hukommelse til at indlæse registreringsdatabasen korrekt".

Hva ka jeg gøre...? Jeg har ikke lyst til at miste de filer jeg har på computeren..

Håber nogle kan hjælpe mig.

thx..
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
28. feb. 2004 23:56
nu ville det så være rart at vide hvilket styresystem du bruger... kan gætte det er Windows, men hvilken version?
Gravatar #3 - carteblanche
29. feb. 2004 00:27
´sorry... Windows ME
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
29. feb. 2004 11:53

Og dér har du dit svar. Sorry to say, men jeg har også engang kørt med ME og aldrig har min computer været så mystisk, den slettede DLL filer helt automatisk og jeg fik de særeste fejl.

Nå, men ME har noget genoprettelses halløj så hvis du kører det fra CD'en så burde du vel være der (hvis du er s¨heldig det virker).

Når du har gjort det så tag backup af dine vigtige filer, og køb så Windows XP/2000.

ME _er_ noget lort...
Gravatar #5 - carteblanche
29. feb. 2004 12:37
Ok.. tak for svaret!
Gravatar #6 - carteblanche
29. feb. 2004 12:56
..men tror du "Dette kan rettes ved at genstarte computeren til kommandolinjen og køre SCANREG \FIX." kan hjælpe noget??
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
29. feb. 2004 13:38

Tjoo... hvis den selv siger det, du kan da prøve.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login